22 jan. 2012

besök!

Ja då har man precis blivit ensam med mammsen igen. 

Har haft mycket besök idag :) Vilket är grymt roligt :) Så alla ni som hälsa på är så <3-välkomna igen =)

Först så kom Marina och Puttas och kika en snabbis på kattungarna å så :) Så nu tror jag Putte blev lite mer övertalad ;D ,, hihi 

Sedan när som skulle börja bege sig så kom Janina,Malvina och lilla Teo och hälsade på :) Trevligt !! 
Inte långt efter kom Helena och Malin :) 

Nej det var en riktigt rolig dag och jag måste nog börja hänga mer hos Janina :) Hon e ju för snäll den tjejen <3 
Och lilla Mallis är ju skit söt !

Jag va lite "barnvakt" åt Malvina med :) så jag gav na lite Glass åså satt vi å mös till Lejonkungen två :) Sedan blev hon lite trött så då va hon tvungen att busas lite :) och dansa :) Myyyys tjejen <3<3


Jag är verkligen lyckligt lottad som har sånna underbara vänner och bekanta :) och jag har inte något emot att börja umgås med fler. Är ju hemma ändå hela dagarana så de e bara å dra av nå fb inlägg ell mess så ska jag försöka va hemma å svara :)


Lägger upp litte fettmakort ;Dhaha

Janina
 Putte
 marina

Ni gjorde er verkligen snygg ;D haha ... 


Kram på alla er blogg läsare <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar