29 apr. 2012

Grilling på listan

Idag så har jag ,mamma,matte,wilma,Ronja och Linus grillat :) Mums så gott det va! Men matte tyckte jag ville ha lite mkt men vi hade "bara"
1.hamburgare
2.haloumiost
3.majskorvar
4.korv
5.potatisgratäng
6.pommes

för jag ville ha champinjoner och zuccini :P Då hade de varit komplett.
Men jag blev så mätt ändå :) Mumma!

Sedan så la vi oss och dog i soffan ett tag och väntade på att BB ska börja . Tur man har big brother 24/7 ;D 
Fan att Tenny åkte ut :( tyckte amandus kan åka nu , för han är fortfarande inte rolig att se på. Bara massa negativitet.. å Hanna e ju inte heller så bra men de e så lite tjejer där inne.

Har beställt två wii dosor med :) så hoppas på att jag får dom till veckan :) hihi!
Isf ska ja ta hit mogge för att lira lite :P

Påtal om världens sötaste ! ,, så laddade min snälla underbara älskling mitt kort idag på mobilen. Han är så snäll min lilla pluttis "Morgasm" hihi

Annars har jag bara städa å mysit med familjen idag :)

Imorgon så hoppas jag att jag kan få träffa älsklingen en stund och sen på kvällen ska båda tjejerna eller Ronja sova över <3 :)

Jag har för den delen hitta en ny sida hos mig  själv. jag har aldrig kunna tro att jag kan riktigt HATA en person, men tydligen kan jag de. Har aldrig tyck illa om en person så pass mycket. Grattis !
De som ändå håller mig uppe är att jag vet att ja är bättre än henne och hennes otroliga dåliga ryckte :D*smiile* hoppas de blir sämre.

annars så är jag rätt nöjd över mitt liv och hur de går att vara mamma. Får verkligen mycket stöd och kärlek från underbara personer som familjen, märta,janina,madde  och måna många fler:) även er på mamma gruppen <3 så tack :)

nej nu ska jag krypa ner och mysa med min otroligt söta tjej :)

kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar