24 apr. 2012

Morgan Mattsson världens finaste

Jag måste bara tillägna ett blogg inlägg åt min underbara pojkvän som jag ska flytta in hos i sommar :)

You are stuck deep inside my head,
you are the last thing I think about before i go to bed.

I have been waiting far to long for this to be,
To find something special like you and me.

When I close my eyes you are the only one i see.
And i hope you feel the same for me.



Ronja loves hers Moggis

Till Morgan
Du är en underbar pappa,kille och människa.
Jag har aldrig träffat någon som är så genuint snäll och trevlig.
Du har alltid ett leende på dina läppar och är alltid beredd på att sprida glädje åt människor som har de svårt eller som är ledsen.
Du har en humor som passar mig perfekt och jag skrattar alltid när jag är med dig.
När jag är med dig är de som att min tid stannar upp.(fast tiden går så otroligt snabbt iaf)
Du är den jag har vara mig helt själv med :)
Du är en underbar pappa till min lilla skatt och jag hoppas att hon får ett lillasyskon "någon" dag ;)
Nej älsklig , du är bara helt dunderunderbar och jag skulle aldrig vilja byta mitt liv mot något.
För de vi har tillsammans är ovanligt , för det kallas evig kärlek :) klyschigt men sant ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar