4 juni 2012

Andersnäset

Hejsan.
Idag har Melizza fått varit med PappaMogge heeela dagen :) Medans Mamma(jag) har varit och målat boxar på andersnäset med några goda vänner och sen har jag även städa och laga mat idag .
jag gick upp klockan 7 :00 och va grymt pigg =O WTF är de som händer med mig? haha ..
Fast nu är jag riktigt trött i kroppen :P

Imorgon så ska jag och Mogge köra in till ström å hämta mamma och besikta bilen .
På onsdag så ska Melizza vara hos anna medans jag ska iväg och spela bingo i rossön , så jag hoppas jag vinner så här en månad innan jag fyller 20 :)
Men sen får jag iof tillbaka på skatten snart med :)

Kan fan inte fatta att snart e d studenten ?! ,, vart fan tog tiden vägen ?? aja ,, jag kommer fortfarande plugga färdigt nästa år .. I hope :S ..

Någon som har en gåstol tll salu?? Skriv en kommentar då :)

Nej nu ska jag lägga mig .
God natt all readers :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar