3 juni 2012

Skojigt!

Hejsan alla underbara läsare.
Här kommer lite glada kort på en stor tjej som börjat äta :D











Jag har haft en toppen helg! :D och Hanna J i BB vann 500 000 kr ,, Grattis som fan till henne! Värdig vinnare fast jag hade hoppats på att Vobban skulle vinna men men :P ....

I lördags så va jag på partaj hemma hos älsklingen. Melizzen va såklart hos Momma :) Hon hade haft de kanon bra och sovit 12 timmar på natten! otroligt :)






Själv hade jag en otrolig rolig kväll med gott sällskap , ett tag iaf ;D ,, men känns att jag har tappat lite stinget för jag somnade i älsklingen säng :P tillsammans med Älsklingen själv så någon logen blev de Ikke. Men hade nå grymt roligt iaf ! .. Fick höra massa bra oxå  ex hur fin flckvän morgan har hitta osv. Så tack så otroligt mycket :) det värmer och höra :)

Älsklingen Jobbade i fredags så han ska vara ledigt nu på tisdag . Så han ska ev följa med när jag ska besikta bilen :) Hoppas den går igenom men de tror jag inte ska vara några problem :)
Var även och solade i fredags så nu jäklar har jag börja jobba lite på brännan ;D


Idag har jag haft en riktig skallebank men som fick över sedan mor eftermiddagen :) tror jag behövde få i mig lite käk :D..Sen så kom Moggis och kollade på BB finalen med mig <3 Mys mys mys kan jag bara säga :)

Jag är så otroligt kär i den lilla pojken , att man kan ha så roligt tillsammans med den man älskar . De går inte alls länge innan både han och jag bryter ihop av skratt när vi är tillsammans :) Alltid när jag åker hem/går och lägger mig/ eller så så somnar jag med ett STOOORT leende på läpparna :) Lyckan har äntligen slagit till rejält i Ronja S.'s liv :D

Snart är det Hoting marknad oxå :) och Sommaren är riktigt på väg . Gud vad skönt det känns :) ..
Melizzas första sommar <3
Min 20 års dag närmar sig med :) Det ska blir riktigt roligt .
Och jag hoppas att Melizzas dop kan bli av snart , men är de NÅGON som vet vart ska jag ringa, vad ska jag säga osv...

Jag och Märta hade Hotingturne med :) vi försökte skrämma mogge medans han spela Diablo men ikke att vi klara av de . Men skoj som fan hade vi iaf ! :P

Som ni vet var jag på modell för en dag med Märta och Joar så jag tänkte lägga upp lite kort där ifrån :) 













Nej de va allt för mig . Taack och hej :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar