28 juni 2012

VIP!

Idag så har jag ,mamma och Melizza vistast mycket på travet :) Så skoj att de snart börjar :) och en extra sak för iår .. JAG ÄR V.I.P! ;D ,, gå in gratis alla dagar,käka lunch OCH besöka VIPtältet tror jag de va nå som fanns . Iaf så är de jääävligt coolt :) ..
Så får man när man är snäll och hjälper ;D ..
Idag har vi även kolla på Therese's häst :) save me heter den och ska springa monte' i lopp 9 så hejja på den om ni är på hoting travet :) .. Sen så kör min " lillebror" i lopp 3 , Victor Karlsson med Trippa undan :)
Detta trav kommer bli så skoj .



En riktigt Glad Melizza 


Sen inte nog för de så är de födelsedags fest för mig på lördag för jag fyller 20 :)
Då får lillknotten vara hos sin gud mormor :) Birgitta :) Tur man har vänner ,nära och kära som ställer upp :)

Idag har vi även varit och hälsa på Hillevi i Dorro , och lilla söta Edwin :) En riktig goding där :) Melizzas framtida kille kanske? who know? hoho

Här tjusas dom med Edwins storebror Alfons:)







Melliz fyllde 5 månader den 26 , min underbart fina vackra och stora tjej :) Mamma e stoltast över att ha ett sånt vackert barm :)
Men hon var sjuk tuvärr så det blev inget speciellt :( Än att åka ner på sjukan å försöka få medicin , men IKKE sa nicke... Tills mamma kom å röt till åt dom så man fick träffa docktorn å han skrev ut direkt .. Lilla tjejen kanske har falsk krupp . Precis som jag och min mamma hade när vi var liten ..
Det låter nästan att hon är sjuk jämt men det är hon verkligen inte , har väl kanske annat för mig än att skriva blogg när hon är frisk så man kan ut ,leka,träna på att sitta,smaka nya saker osv osv...


Detta var när Märta var barnvakt. (Melizzas gudmor) 

 När man är sjuk så får man vara hemma , mysa med mamma och äta majskrokar :) 
 och fortfarande leka så klart :) 




På midsommar så var jag, Älsklingen, Melliz och mamma och grillade :) Det är så mysigt att vara med sin familj<3<3
Igår så sov vi över hos älsklingen . Han har fått en sån fin "tv" , men vet inte om jag kan skriva ut nå mer än de för jag vill inte förstöra något om han vill visa själv för någon av er nyfikna ;D hoho
Men det är jävligt fint iaf :)

Idag fixade han även med listerna :) så nu är de väl inte allt för länge tills man har fixa allt. Jag vet att ni vill se , det vill även jag men de hinns som inte :P ..
Men det SKA vara klart tills jag flyttar in till finaste :)

BINGOOO!
japp igår var jag mamma och märta på bingo. Men vi vann inget men skoj som fan hade vi . Jag var ju tvungen att umgås med älskade märta eftersom hon kom hem från grekland i förrgår .
Jag fick ett jätte fint och coolt armband och Melizza fick en bjällra(som en humla) :) Jätte fiiiN!
Kolla vad brun hon är jämfört med mig och ändå är inte jag skit blek precis.
Sedan klippte vi gräset :) haha men jävla gräsklipparen dog hela jävla tiden.
och innan hon åkte hem satt vi å snacka bara . <3
Gud va skönt de känns att ha en riktig vän man kan få TRÄFFA och snacka massa med <3 som jag vet stannar hos, men egentligen spelar inte de någon roll för jag står ju ändå för allt om man ska kalla de skitsnack när de e sant...
För någon dag sedan va jag och Mogge ut och tvätta hans bil. Visst blev den fin ;)




Är tvungen att lägga ut de här bilderna för hon e så söt lilla tjejen <3<3 





Gjorde räkmacka till mamma oxå:) Hon tyckte den blev så fin så hon knäppte kort på den ;D ,, Jag borde verkligen börja att göra räkmackor för mmmm så go dom blir ! ;D



Nej nu tror jag inte jag har så mkt mer att skriva så god natt på er :) Kramar 
och till er andra hoppas ni får en värdelös natt men lite sömn tillsammans med era "kära" ..idiot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar