1 sep. 2012

Halloj!

Nu har det hänt mycket sen sist :)
Jag var på mammaträff i onsdags :) Trevligt som vanligt och Emma hade gjort OTROLIGT goda snickerskakor. Satan va gött de va! Melliz hade jätte skoj även hon som fick sitta i en sorts hoppgunga :P

Emmie
 Nellie och Emma
 Josefine ville inte va med så hon tog skydd bakom willam
 En liten Mellzibubb

Jag är så duktig att jag kan äta ur egen flaska nu :D





Igår så var vi och hälsade på Hillan <3 och hennes familj. Alltså hon  må ju ha sötaste ungen (förutom  jag då ;D haha) Edwin är ju hur jävla charmig som hellst och så jäkla rolig. Sedan har vi Alfons en 4 åring som är så himla snäll så han nästan ursäktar sig själv ,även så himla otroligt snäll emot Melizza och Lite busig emot Edwin men ändå så snäll :) . Jag hoppas själv att när Melizza får syskon att hon beter sig så emot syskonen. Vi hade jätte skoj och var där rätt så länge . Hillan bjöd på go fika med. Sedan så kikade vi in deras snygga Altan.




Vi  var även i strömsund där jag köpte vinter jacka och täckbyxor åt Melizza. Det var kamouflage rosa :) Sedan så fick jag mitt paket med kläder till Melizza med i torsdags :) . Jätte fina kläder med Sweety och nalle phu .


Igår så var Märta och Joar och hälsade på . Sötaste gudföräldrarna åt Melizza :) Dom var så goa mot henne så . Sedan hade dom varit ute och skjutit med gevär. Märta va grym på det och träffade samma skott i samma hål som hon skjutit innan . Så då vet jag  att Melizza e trygg om någon kille e dum med henne i tonåren ;D haha ..
Vi var ut och ragga lite me Infinitin med :) Skoj som tusan :)

Här myser Melliz med Pappa :)





Igår så fick jag 20 års pressent av Mogges föräldrar ;) 
Jag fick strumpor( väl behövligt)
Sån där plastfolie av skärare 
och Bakformar (jag som älskar att baka ) 
Tack så Mycket <3

nej nu ska jag och lilla busan gå å käka lunch bye bye 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar