4 sep. 2012

Tråkigt inlägg!

Japp nu kommer ett inlägg med endast text och inget speciellt.

Iaf.. Hejsan ni som fortsätter att läsa.
Idag så har Min älskling varit så underbart go och kollar bromsarna på min bil :) Så nu bromsar dom som attan ;D . Sedan så var "svärfar" så grymt snäll och tvättade den med :) Jag har tur jag ;D
Själv så har jag varit med MAMMA<3<3 och vi har busa massa med Melliz :) Hone ju för go knul alltså .
Imorgon bär det av till ström på besiktning, Hoppas verkligen att den går igenom. Annars skulle jag bli lite lätt sur dåå .

Har skickat in mail till syon nu också i förhoppning på att jag ska få studera mitt sista år nu :) Det har ju som varit ett uppbehåll nu på ett tag så det ska bli lite skönt att få träffa lite vänner i min ålder igen ,eller dom är väl nått år yngre men men .

Imorgon så ska jag även försöka få tag på barngardiner till Melliz rum :P så jag hoppas att vi finner det vi söker.

Nej det var nog om detta tråkiga inlägg. Nu är jag trött som satan så nu ska jag knoppa :P

G'natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar