23 feb. 2012

Blir nog bäst så

Hejsan !

Ja då har man precis luncha skit gota hemgjorda hamburgare med morsan. Mums!
Piga ligger och sover och de e lungt å skönt :) , nu är ju inte hon den " skrikiga"  heller men de kan va rätt skönt att dom sover när man ska käka å så så man slipper stressa.

Mogge sov över inatt med, mys mys! ,, men han va tvungen att rusa iväg imorse för att göra några ärenden så de blev inte så mycket morgon mys ..

Har varit ut och gått med melliz i det fina vädret :) Nu tycker jag de kan hålla i sig !

Har fundera på att sälja iväg de flesta av djuren nu med , kan va skönt att ha utan djur ett tag. Men leya skulle jag aldrig sälja iväg, utan hon lär nog få somna in i ström ,, hon e ju så pass gammal iaf,, Min älskade älskade hund <3, men jag får göra de när plånboken godtar ...

Så btw! ,, är det nå¨gon som vill överta Molly våran yngsta vovve,, det måste va ett kärleksfullt hem , hellst så hon kan va lös och folk med mycket energi! .. En billig peng ska vi ta för henne men pengarna är inte de viktigaste .. men isf kan ni höra av er på 0738425265 - Mig


 

Nu så blir de städa lite sen så kolla lite på unga mödrar ,, Dom e fan sjuk vissa av dom,, men de e skoj å läsa å titta på sjuka människor för då känner man verkligen hur "frisk" man själv egentligen är ;D

Tjingeling! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar