22 feb. 2012

ojoj ajaj

Hejsan alla trogna läsare!

Har hänt mycket nu sen sist och har inte haft så mycket ork eller tid övers för att blogga.

Till att börja med så har jag haft mjölkstockning. Sååååå oskönt! blää..men som tur är höll den "bara" i sig i två dagar och tack vare att jag hade min underbara mamma så gick det bra med Melliz å allt :)
Ne inte alls kul med 40 grades feber.

Sen ( nu orkar jag inte "hålla" mig att skriva) så har de varit massa tjafs hit och dit..
och alla er som är så himla intresserade antingen kan ni ta de med mig eller så för att förklara lite snabbt så läs detta:

Det förra inlägget handlade INTE om denna tjej och kom ihåg att jag har inte bara bott i hoting hela livet jag har MINST lika många bekanta i Östersund, Duved /Åre ...

Men som sagt pallar fan inte med sånna människor nu ..

Nu över till något mycket mer betydelsefullt i mitt liv .. MELIZZA :D 
Jag, mamma, Mogge och Melliz va på vägning idag :)
Min lilla gumma hade gått upp från 3750 gram till 4210 gram på EN VECKA! ..
Blev väldigt stolt när barnmorskan "berömde" att jag hade mycket mjölk :)


Tänker mycket på tinget som jag ska till den 1 mars .. känns lite overkligt att "snälla" jag ska till sånt .. men nu är de ju iof inte jag som är the bad guy..

Nej ursh va många tråkigheter jag kommer med känner jag .. måste blir en mer positiv blogg :) För mitt liv är ju trots allt det och de e ju tråkigt att bara läsa om massa skit :P ..

Så hmm,,vad har varit bra? ..
Märta var hit en sväng idag och umgicks :9 det var väldigt trevligt :)
Imorgon skulle Janina komma hit en sväng :) och kanske Marlene kommer med kläder ? :P ..

På tal om kläder så fick Melizza  en "jätte fiN" modo klänning av majlis :P ..och skinnbyxor och en lila klänning av Elin :) ( ni kan se skinnbyxorna på bilderna nedanför :P )



Jo!!!! kom på att jag måste berätta om mitt krig igår! :D ,, jag hade bröstmjölks krig med Mamma , den ända nackdelen är att mamma hade ingen bröstmjölk xD så hon skrek mest bara hahahahahhaahhahaah

Nej nu får vi väl se när jag kommer med ett till saftit blogg inlägg ;D ,,
För nu så ska jag va lite social med Moggis ponken och mammsi kams och Melizza Korven

hej svejs i lingon skogen !

p.s
Som vanligt lägger jag upp lite bilder på min finaste tjej <3 så ni får se hur mycket hon har växt :P












Ligger och Myser med Momma :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar