26 feb. 2012

1 månad gammal

Idag har varit en lite speciell dag. 
Melizza blir redan 1 månad gammal :) 
Tiden går så himla snabbt , jag tyckte nyss att jag kläckte ut henne =)
Så idag så har jag varit duktig att baka en tårta :) 
Det ska föreställa en Hello Kitty kaka :) 


och detta lockade Madde på besök =D  och lilla Emmie förljde med :)


Här ligger sötingarna och myser i spjälsängen 

Sedan så kom även Matte , och senare på kvällen la jag och Melliz oss för att vila ett "litet" tag, men vi sov typ i 3 timmar :P ..Så vi hann aldrig säga hej då till Moffa när han åkte tillbaka till ÖSD.

När vi väl vaknade så var lilla Melliz lite nyvaken så hon fick titta på medans mamma(jag) håller på att måla en tavla, som jag kanske lägger upp bild på sedan :)
Jag kan inte va så noggrann eftersom jag målar på duk. Men man får se vad de blir av de ,, Jag har iaf  kommit på ett namn på tavlan. Den ska hete Tre Generationer kärlek :) ,, ska bli mitt första konstverk ;D haha

Sedan kom Älsklingen och hälsa på , så vi drack lite kaffe och sen kom Janina :) <3
Satt å snacka massa strunt bara.
Jag fick skiiiit fina kläder och skor av Janina till Melizza så jag ska lägga upp kort på de imorgon ev ..
Fick även två kartonger med kläder av Marlene :) Jätte mycket fint :) Så Melliz kan ha nog nya kläder varje dag nu tills hon blir ett halvår :P

Igår så var Hillevi förbi med sina barn Emilia ,Alfons och lilla Edwin :) Trevligt när man får sånt fin besök haha :D ..


Här sitter jag och Edwin :) 

På tisdag ska jag försöka ta mig in till skolan för att hämta lite grejej och sätta igång att plugga lite hemma. Jag borde ha fått tag på min mentor för att snacka om vad jag ska göra osv.. Men vi får se om jag får tag på han .. Ska iaf va med Märta :)

På torsdag ska jag in till ÖSD på tinget,, skojj ...NOT .. aja får väl kompromissa med att jag ev får träffa min ÄLSKLING Jessy <3 Hoppas iaf på de =) ..

Nej nu ska jag hänga tvätt sedan hoppa i säng
God natt allihopa <3

1 kommentar:

  1. Klart vi ska träffas :-D måste ju pussa på min älskling o lilla söta melizza:-D

    SvaraRadera