17 mars 2012

:(

Idag har en grej hänt som inte är så roligt så jag har mest lipat hela dagen ... Men det återkommer jag till i veckan.

Pallade inte sova hemma inatt pågrund av detta så inatt så ska jag och lilla Melizza sova hos Mogge <3 Jag har sån tur att jag har en sån underbar kille :)

Jag ska även "tacka" att jag har en underbar pappa(matte) och Mamma som finns där vid sånna jobbiga situvationer.

Igår så sov Melliz över hos Mogge. Ni som inte är föräldrar än ni kan inte förstå hur svårt de är att lämna ifrån sig sitt barn för första gången. jag lipade som en took :P fast jag visste att hon kommer ha de bra hos pappa :P .. men jag saknar ju henne sååååå!!!!!!!!!
varför mogge hade hand om henne var för jag skulle fira mamma och matte lite eftersom dom fyllde år i veckan som var. Så vi käkade gott och drack lite gott med. Sedan var vi till Pizzan och tog någon bärs. Det var riktigt mysigt och kul faktiskt.
Efter kvällens slut runt 00:00 så kunde jag inte hålla mig längre ,, jag gick hem till mogge och sov där. saknade mina älsklingar sååå<3<3
Men jag var så nöjd över den kvällen :) ...

Snart är klockan 22:00 å jag ska börja vandra bort till mogge :) Längtar till att få krypa ner i stor sängen med älsklingen <3

Så god natt på er och kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar