26 mars 2012

Trött

Shabba :)

Idag har varit en trött dag :/
Melizza har feber och varit lite gnällig sen igår kväll :( Stackars lilla vän , hennes första feber på hennes två månades dag :(

Ja precis , idag blir "lilla" Melliz två månader . Gud va tiden går snabbt ! kan knappt förstå de själv, fast ändå har jag kommit in så mycket i mamma rollen så de känns som att jag alltid varit mamma :)

Idag så va de jag som lagade mat , det blev korvstoganof ala ronja dvs att de e bacon och champinjoner i med :) hihi ,,De va gott men jag va ju så duktig så jag råkade hälla i typ en halv liter soya :P ,, lite för salt men ändå helt ok :) ,,, Om jag får säga det själv ;D

Imorgon hade jag tänkt att åka till ström för att hämta mina stundent grejej :P Spännande!! Men så blev ikke fallet , vill inte hålla på att dra runt melizza i vagen när hon är sjuk . Men det ordnade sig iaf  ;) Min underbara Märta skulle gå å hämta dom åt mig imorgon och ge dom till mamma , eftersom morsan ska på skola imorgon ...
Så då blir man ensamhemma imorn :)
Bilder på student grejerna kommer ev upp imorgon då :)

Nej, det har varit en lång dag idag så nu hade jag tänkt att mysa ner mig med melliz i soffan och kolla på filmen jag somnade till idag .. :P

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar