14 mars 2012

Dagens!

Idag har jag ,Mamma och Melliz varit på vägning :)
Min "lilla" plutt har blivit så stor så nu ligger hon över på medelkurvan i vikt :) Men inte i längd eller huvudomfång :P Så hon väx på "brädda" haha :P
Men de e bra ! Att man kan känna sig så stolt över en sån liten grej :P Känns som man är verkligen bra som mamma då :) Inte för att jag skulle va något annat heller men ;D hihi

Innan vägningen så var vi på mammaträff hos Jossefin. :) Guuud så snyggt dom hade hemma :P
Barnmorskan och hennes praktikant dom dit och hade föreläsning om vad man gör om ett barn sätter i halsen och lite om vanliga barnsjukdommar . Det var riktigt intressant ! och givande!! :)
Det jag saknar lite är typ en lektion i hjärt och lugnräddning för bebisar och barn. Även fast jag har gjort de skulle de va lite lungnande att få lite påminnelse :)

Efter det så fick vi GO! fika av Josefin :) MUMSIGT! och Melizza fick underbart söta strumpor och en Superfin pyamas :)

Kolla så sött hon myser i den :)
På tal om att få , så fick hon även ett paket av Majlis igår med :) Jätte fina tofflor och mössa :)

Boken var jag tvungen att lägga upp mer för att visa vad matchande :) hihi

Ikväll så tog jag och Morgan en promenad och snackade lite och bara mös i de snöovädret :P
Men jag föredrar nästan att gå ut å gå på kvällen . Tycker de e mysigt när de  e så lugnt å tyst :)

I helgen ska Moggis få ha Melizza helt själv :) Så de ska bli riktigt spänannde :) hihi .. Men den som kommer oroa sig mest är nog jag :P .. Men jag vet att hon kommer ha en sån mys kväll med pappsen <3

Vet att jag har skrivit det förr men jag måste få skriva det igen lite grann ;D

Till min käraste!
Tack Finaste älskling för att du ville komma in i mitt och Melizzaz liv. Kan inte önska mig en bättre familj! :) Och även fast vi har våra dalar så vet du att jag ALLTID finns här för dig och ställer upp för dig !tveka aldrig på det , du kommer finnas i mitt hjärta nu och föralltid :)
Du kan inte ana hur mycket det betyder för mig heller att du vill vara pappa till Melizza. Det är de största gåvan du kan ge mig och henne<3

Jag älskar dig från djupast av mitt hjärta<3 och denna gång känns det som jag har funnit min TRUE LOVE! :)


Tänkte lägga upp en film.

Detta var en morgon när jag och Melliz var ensam hemma och vi hade ett seriöst samtal om dagens politik :P .. haha
Sedan får ni ursäkta mig att jag är EXPERT på att filma :P .. men svårt när man filmar och kollar inte på skämen :P

Jag hoppas ni tycker om mig blogg och forstätter läser den :) Om det är något ni vill jag ska ta upp så är de bara att lägga en kommentar :)

Kram på er mina underbara läsare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar