12 mars 2012

Lyckad

Idag har varit en helt lyckad dag. Vaknade runt 9snåret hemma hos mogge :) Synd bara att han jobbade men jag vaknade iaf bredvig min andra skatt ...Melliz :)


Mogge har en mini zackosäck som passar perfekt för Melliz att sitta i :)
" Såklart man Älskar pappsen"
 Här sitter Melliz i Christins Knä i sina nya kläder :)
 Och ny mössan :) Nalle phu är en hit :)
 "Duktig tjej jag är som lyfter så bra på huvudet :) "


Sedan så va vi över till madde och satt där å fika tills 13:00. Himlans va trevligt vi hade :) hoho
Emmie är så söt :) Hon var en riktig glad skit idag :) medans Melliz var en trötter som sov å sket ner hela sig :P
Tur hon fick låna kläder av Emmie :)

Sedan så gick vi hem till Moffa Matte och hälsade på och hämtade momma sedan gick vi hem :P ..
Så idag har vi varit å rännt över hela byn tror jag :P

I söndags så hade jag och Älsklingen Halvårs dag <3 Vi tog de mest lung men det var absolut inget illa! De känns längesen vi myste och riktigt rådde om varandra , vilket jag tror man behöver som par efter man har fått barn tillsammans <3

Här ligger mina hjärtan och myser :)







Nej känns mycket bättre mellan mig och Hjärtat nu , vi har ju haft våra dalar vi med som de flesta par har .. men egentligen har våra tjaffs aldrig handlat om oss utan mer om andra ,,, fråga mig inte hur man kan bråka om andra egentligen .... IDIOTISKT! ,,,

Men ibland finns de folk som verkar vilja förstöra .... men de kommer aldrig att lyckas...

iaf så hade vi mys till Melodifestivalen ..ÄLSKAR vinnar låten förövrigt! ..

Nej nu ska jag hoppa i säng å få lite sömn ,, tror mina käkar hoppar ur led snart så mycket som jag har prata :) ..

God natt my lovers readers ;D

JooO! P.S!

KOlla in mina nya Jeans :) GRYMT SNYGGA! :D och 95 spänn så lätt värt de :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar