6 dec. 2011

Här har ni mer å prata om!

Fan va less man kan bli . Men pallar fan inte sitta å klaga här överallt för de blir bara missförstånd å sen blir ja bara ännu argare! ...

Tycker iaf att visst folk kan bara DRA ÅT HELVETE just nu !  TA ÅT ER NI SOM VILL jag skiter i vilket!'


Tack iaf för kommentarerna som vissa har skrivit ! :) de gör mig lite gladare iaf , jag ska svara på dom när jag har tid.


Har inte alls mått bra idag ,,förskyld tror jag håller på att komma och de e verkligen INGEN bra timeing! Jag har så mycket å göra å så lite ork,lust,vilja osv osv,,,, Kan någon ge mig motevation??? eller råd om hur jag kan gå till väga med allt... Skola,vila,sociala umgängen , sköta vissa vardagliga saker, pengar, veta om jag har allt ni till rally sall? osv ... vad ska man prioritera först som är bäst för mig.. jag har verkligen försökt prioritera skolan men de får mig bara mer å mer att må sämre i psyket och fysiskt.
Hur fan gör man ? Fan känns knappt som jag hinner äta ! ( vilket jag gör nu när jag sitter och skriver blogg, men har inte kännt hunger eller haft tid) Men tro inte att jag gått hela dagen utan mat ! NEJ NEJ ,,, jag käka frukost ,lunch ,middag och nu denna måltid , men satan va hungrig jag kände mig nu helt plötsligt utan någon förvarning.

Har iaf haft 3 underbart gulliga timmar med Lilla Malvina :) ,, hon e så söt den där jäntan! <3 ,,
Det var riktigt skoj och se henne springa omkring och jollra ..
Man kände verkligen längtan efter ens egna barn som ska komma.

Sötaste Malvina

Jag längtar längtar längrar!!! ,, och jag vet att de e för tidigt nu men jag önskar ´tiden kunde gå snabbare !

Jag och mamma har suttit och tänkt lite på namn idag med. Här kommer dom jag kommit på än så länge :)
Skriv vilket du tycker är fint av dessa :)
Dom står inte i ordning utan jag tycker alla dessa är fina <3

  • Melizza
  • Linette
  • Tyra
  • Nikita
  • Lilja
  • Ellie
  • Cindy
  • Marinella
  • Pebblez
  • Minnah
  • Tia-lee
  • Luzita
  • Cleo
  • Noomi
  • Amber
  • Carmen
  • Angelina
  • Lovis
  • Maggie
  • Fanny
  • Kelly
  • Zowie
Ja de är dom jag kommit på och tänkt lite fram och tillbaka på .. men det är så svårt!

Nej nu ska jag lägga mig innan jag dränker mitt taljentbord i snor!

6 kommentarer:

  1. Jag tycker alla namn va fina, men Nikita, Ellie & Noomi blev jag förtjust i :)

    SvaraRadera
  2. En massa tips och tankar till dig nu, förstår att det börjar bli riktigt jobbigt nu, jag kan säga att jag är ganska glad att jag var arbetslös under min graviditet, jag var jämt trött och orkeslös och hade ganska ont av och till.

    Hade jag varit du hade jag försökt att klara terminen ut sen hade jag varit ledig de sista veckorna efter jul fram tills att bebis kommer :)
    På så sätt hinner du också vila upp dig efter all den stress som du genomgår nu. Och då har du även tid till att kolla så du har allt till lillpiga när hon väl kommer :)


    Åh, namn är svårt men samtidigt väldigt roligt att fundera över :)

    Minnah är ju min helt personliga favorit då vi hade det som förslag till Tove också :)

    Annars gillar jag Tyra, Ellie och Noomi :)

    Vi bestämde oss inte förrän Tove var en och en halv dag, då vi hade fått känna efter ett tag och smaka på namnet :)

    Styrkekramar till dig (om du orkat läsa igenom allt babbel jag lämnar här ;))

    SvaraRadera
  3. Tyra tycker jag är jättefint :) Men jag håller nog fortfarande på Freja fast det inte finns med haha :p

    SvaraRadera
  4. Lilja, Noomi, Angelina och Fanny tycker jag var finast av de du skrivit upp :)

    Fast tänk inte på sånt nu.. Hon kan lika gärna komma ut och se ut som en barbro!

    Hane gött!

    SvaraRadera
  5. Tack till alla som Skrivit vilka ni tycker är fina :)

    Rebecca M: Jo jag har ju tänkt och gå till jullovet iaf :P .. sedan mammaledig ,, men ojoj va jobbigt de börjar bli innan jul

    Jenny: Jo Freja har jag tänkt på med men skrev inte upp det ,, men de "roliga" är att vi har haft alla fina namn på djur typ :P

    Rebecca(becca) : Hahah ja de vore förskräckligt om hon skulle se ut som en Barbro XD Du e bra rolig du !

    SvaraRadera
  6. Hej Ronja!
    Själv gillar jag nog bäst Melizza, Minnah och Noomi av dina förslag, men känn efter själv och lämna det lite öppet tills din lilla flicka kommit. För mig var det bestämmt att jag skulle heta Erika, men när jag föddes blev det Moa och Erika som mellannamn ist! ^^ Det ger sig nog tillslut! =) Förstår att det är jobbigt för dig nu och det låter kanske lite uttjatat, men försök att se framåt! Jag har iaf lite erfarenhet av tunga situationer och även om det inte alltid känns som det så blir det lättare! =) Det är ine långt kvar till februari nu och ännu närmre är det till jullov! Hoppas du mår bättre då och att ni alla får en mysig jul! <3 Kram Moa

    SvaraRadera