15 dec. 2011

Tröttis!

Igår var jag hos tandläkaren. Hade inga hål! :D .. Men de skulle vara sista gången jag fick gå dit gratis men eftersom jag är gravid och inte fick röntga min mun så fick jag en ny gratis tid i april :D .. Dom är så snälla på folktandvården :)

Dom hade ju inte sett att jag va gravid så då blev dom nästan helt till sig :) ..
Förövrigt hade ja väl helt okey tänder men de e fortfarande att dom tjatar att jag ska använda tandtråd :P .

Sedan hade vi (jag och mamma) besök av Anna , och lite senare besök av Madde och Liam. Det var trevligt :)

Inatt har jag inte kunnat sova typ alls, har haft mardrömmar om pedofiler och svettats och sammandragningar ,, så idag så stannade jag hemma för att vila upp mig. Och jag sov i stötar tills klockan halv 3 så jag tror det var behövligt .

Morgan var hit med och drack lite kaffe. Senare så åkte han för att käka hos sina päron :P ..
Undrar när jag ska träffa dom ? ,, jag har ju varit som lite nervös för att träffa dom men nu så tror jag de ska gå bra , hoppas jag :P .. Han har ju trots allt träffa mina föräldrar typ 1000 ggr ;D haha ,,

Nej nu ska jag gå å mysa lite med kattungarna och väntar på att Moggisen ska käka klart hos dom för att senare åka och hälsa på han :) Se hur han har julpynta ,, om han kan de eller om han hängt bananer i granen ;D haha

Hejsvejs

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar å intressant blogg du har :)

    I love it :)

    SvaraRadera
  2. Tack så hemst mycket :) vad glad jag blir . jag som tycker jag är så dålig på att skriva :P .. så svårt att blogga när man knappt skrivit dagbok som liten :P

    SvaraRadera