3 dec. 2011

Såå söta!

Idag så vaknade jag klockan 9 bredvid min lilla Plutt Moggis :) ,.
Jag va så jävla trött så när han hade gått så somnade jag om och sov till klockan 2 ,, ca 2 timmar :P
Men skönt va de :)

DOm hade jubileum på Time idag så jag och Matte var dit och drack en kopp kaffe och snackade skit :D .
Det var rätt skoj :P .. Fick lära mig av Jauni hur man skulle göra för att slippa pratkvarnar haha :P ..

Käkade värsta goda panerad fisk,potatis och spinat idag :) så nu är jag stark ,,, kan behövas tills jag ska dra en sväng till Mogge och snömula han haha ...

Nu sitter jag och dricker lite kaffe och bara tar de lungt. sorry om de inte är NÅGOT intressant om de ja skriver men de händer inte så mycket i mitt liv jusst nu .. Vilket känns jävligt skönt.. Jag gillar när de e lungt å behagligt :)

Äntligen har snön kommit :) typ 1 dm :D ,, HÄRLIGT! ,,

Va å myste med sisseongarna(kattungarna) med :) Dom börjar springa runt lite nu :) inte länge tills dom springer omkring i lägenheten nu ! :)

Nu ska ja dricka klart mitt kaffe :) CIao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar