31 dec. 2011

v 36.

Ja nu har jag inte skrivigt på väääldigt länge , men jag har varit sjuk som satan!
Har fått värsta blodsprängningen i ögat för jag har hosta så hårt och även hosta upp blodklumpar i små mängder..

Idag är de sista dagen på det nya året ! ,,
och idag väntar tacos med min Älskling,mamma,pappa och mina tre små syskon .. Ska proppa tacos tills jag spyr :O .. haha

ja vad har hänt de senaste dagarna då? ..
Jag har legat för de mesta och hosta upp slem ,och snytigt mig ..

Jag kan ju iaf skriva vad jag fick i julklapp!
1. ett par strumpor och en tröja
2.färgade linser
3. triss
och EN TV av hjärtat :D ..

Så i slutet av julen så satt vi och spela dirt jag mamma ,matte och Moggisen :) Det var riktigt trevligt.

Idag går jag in i vecka 36 och ska till ösd på tillväxtultraljud den 9 januari . Eftersom hon va så liten sist jag va in så låg jag precis på gränsen för att dom skulle sätta igång mig, så därgför ska ja in och kika :)
Tror mamma skulle åka med annars åker jag nog själv .. tror att Mogge även jobbar då ..

Men ifall jag skulle bli igång satt då så skulle jag ringa mogge så han får komma å va med . Men jag tror inte dom sätter igång mig..

har haft väldigt mycket sammandragningar på sistone med och igår när jag skulle gå hem ifrån matte fick jag typ sendrag i jumsken så jag gick som en pingvin haha :P ..
De kan va lite skoj å se en gravid tjej ibland med..

Mogges bror och hans tjej blev nyss föräldrar med :) Så grattis till dom :)

Fan tänkte på de jag kan ju i princip få när som hellst. men jag hoppas jag inte går över tiden iaf .. vill hellst ha i januari , känns som en bra månad :) ,, men som sagt de har ju jag ingen talan om ,, utan endast Rally Sally ..

Känns underbart att starta det nya året och tänka Iår ska jag bli mamma :) hihi <3

Nej tack och hej för mig ! :) Kramar

1 kommentar:

  1. Jag tror hon bestämmer sig för att komma den 25 januari, det är en bra dag att vara född på, min födelsedag=)..
    Vi var också in på tillväxtultraljud, häftigt att få se dom små när de är lite större.. kram

    SvaraRadera