7 dec. 2011

Slöar dag

Fan har haft ont i mellangärdet hela dagen lång :( ,, bara sovit och sovit och sovit och nu börjar även revbenen börja verka.. och sammandragningar utan dess like.

Antar att de e för att de växer... Känner mig dum som inte gick på skolan men ändå så är jag glad för de för jag hade nog aldrig orkat med denna dag när jag knappt klarar av den hemma.

Ist har jag och mammsen legat och kolla på Teen MoM på mtv .. Det är så härligt att bo ensam med henne igen. Känns som The old times .

Har varit ut och skottat lite idag med för å få lite friskluft ... så nu har hela ont grejen blivigt lite bättre iaf ..

Ska gå till Moggisen sedan <3 ,, träffade inte han igår så mkt och jag tror jag håller på att längta ihjäl mig idag ;D hihi ..

Rally Sally har iaf inte mått så dåligt som jag har ,, jag tror hon har haft karate lektioner i min magen för de känns som jag har 10 små barn i magen när hon trycker en fot hit och en dit och en arm här å en annan där ... :D

Nej nu ska ja gå å dra på mig nån tuttekasse å nå snygga byxor :)
ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar