11 dec. 2011

Jag är en glad mamma

Idag så har jag varit en stund med Märta och myst med Kattungarna. Har aldrig varit med om sånna personliga kattungar (och jag har haft många kattungar i mitt liv, eller mina katter har fått :P ) Dom är så mysiga och kommer direkt till en när man sätter sig där :)

Här kommer lite nya bilder på mina små Misseungar ;D <3

Här ligger 3 av dom i min famn.
 Lilla "Rosa"
 Lilla" rosa" "suger på tummen"
 " berit opera sångaren"




Det var härligt att träffa Märta <3 Hon är en sån underbar vän som alltid finns där och jag älskar henne verkligen för det med :) 

Min fining Märta <3
 Sitter och myser med 5 sisseongar! :P

På tal om bra vän , så va jag , mamma och Janina till ösd med :) (inte idag då)
Vi va där och shoppade lite och umgicks. Det var jätte skoj det med.

Janina med snýgging skor ;D

Jag och Ninis om 50 år;D


Här är lite kläder jag köppte åt rallysally! :D


Härligt att komma ifrån Bubblan i byn jag bor i.
Jag gillar verkligen stan men jag vet inte om jag skulle kunna tänka mig att flytta dit igen. Jag trivs ändå som små by's bo :P .. Man har som lättare att få vänner tycker jag. Sen har jag flyttat så många gånger så de känns skönt nu att sätta sig ner i en by där man känner till de flesta och hur det fungerar . Har ju "bara" flyttat 19 gånger så det räcker nu på ett tag ;D ,,
Men tro inte att jag hatar att flytta, tycker det är härligt att komma till nya orter och träffa nya människor. Jag har väldigt lätt för att skaffa nya vänner osv. Det är nog därför jag känner människor lite över hela landet :)

Har klätt granen och sånt med :) Inte världens snyggaste men Mysfaktor 100 iaf :D


Kom nyss hem från Amanda och Micke ( mogges bror och hans tjej, som även är gravid) Vi kollade på någon "amnings film" som egentligen inte gav mig så mycket mer information. Tyckte mest det var konstigt när en 30 årig tant skulle visa hur man amade på ett låssas bröst. 
Men det var ändå trevligt att hälsa på :) Kul att få umgås med någon med i samma ålder som oxå är gravid :) 

Imorgon ska jag till barnmorskan och sedan ska ja ha träff med nya unga mammor och barnmorskan typ träff för nya mammor :P .. Vet inte om jag lär mig så mycket av den träffen men det kan ju va kul att träffa andra mammor i orten som ska ha barn.


Skrattade lite gott idag när jag låg och myste med min hund (molly) som inte märkte att jag stoppa in  en ostkrok i munnen på henne, är tvungen att ladda upp ett kort :) 





hej svejs :)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar