24 maj 2012

Borta bra men hemma bäst

Hejsan

Idag var vi i skansnäset hela dagen :)
Det var jätte kul och trevligt. Det känns skönt att man har någonstans att åka och släppa typ allt som har med mobil,data och framförallt FACEBOOK! ..

Sedan så fick min Katt Boman flytta dit med. Han började stor trivas direkt och leya fick följa med dit med (såklart) men hon fick då följa med hem iaf ;D


Samtidigt som jag har börja hata fb så kan jag samtidigt inte lägga ner. Jag gillar att lägga upp bilder,få kommentarer och se om det händer någon spännande ex på byn.


Inte nog med att man fick komma iväg utan vi fick hur GRYMT väder som hellst med så jag har äntligen fått jobba på solbrännan lite :)



Iaf så bytte jag och Håka oljan och oljefilter på bilen min, vilket BEHÖVDES! oljan va helt svart ! =O Men men nu e den så fin å fräsh.. Sedan så tvättade jag och mamma bilden, men de va inte de smartaste ! den torkar ju så jävla snabbt så den såg nästan lika dyngig ut :P ..




Sedan så hade Håkan gjort pizza så vi käkade tills vi storkna. Efter en HELdag där så åkte vi förbi norråker och hälsade på Rosa och sedan åkte vi hem.

Här är gammelmorfar Håkan

 Här är GammelMormor Rosa :)


Borta bra men hemma bäst. Satan va trött jag va när jag kom hem. jag och Melizza slocknade direkt på soffan! :P


Spelade lite Mario Paty 8 oxå. Satan va ont de gick på slutet så jag blev tokig och stängde av :P haha
Samma hände med min bärbara. Den bara slog av hela FU**ing tiden så jag drog en näve i den med.. Märks att min ilska byggs upp mer å mer . Brukar aldrig gå ut över saker , men de bara händer ...

Imorgon ska iaf jag,Märta, Joar och Melizza iväg till strömsund och va med på Modell för en dag :) Det ska iaf bli spännande :) Kan va skönt att kanske få komma bort ett tag. precis som jag gjorde idag :) .

Igår var vi bort på näset en sväng till christine :) Då märkte vi att Melizza satt jätte bra själv en lång stund :)


(Mitt barn mina beslut)
Sen så fick hon stå i hoppgungan vilket va JÄTTE Skoj!! För som ni ser är de inte många bilder som blev fokus för hon ville hoppa fram å tillbaka hela tid och skratta som en liten took :)



Som ni ser så verkar hon inte ha något emot detta :)

På lördag så blir min " lilla"  flicka 4 månader , gud vad de går fort alltså!!

kolla in världens finast bebis! :D





Nej nu ska jag gå å sova så god natt på er :) Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar