6 maj 2012

Far och Dotterdag

Idag så fick Melizza vara med Morgan . Dom skulle upp och hälsa på farmor och farfar :)
Så de lär nog vara skoj för henne :)

Igår kollade vi på hockey :) Melizza va berädd med sin fina Modo hockey klänning :)

"pappsen leker"

Själv ska jag ut och gå en sväng med Leya . Hon behöver en lång promenad :)
Så jag har en Hund ägare dag och Morgan får far å dotter dag :) <3

Sen så ska väl ev Janina komma förbi å hälsa på :) Min älskade Syster <3 ,, De finns verkligen inget som kan skillja oss <3
Jag är så glad att jag har Janina som vän och "syster" för finare människa finns inte <3 ..
Samma med Märta iof :P ..

Janina är  en tjej som funnits i hela mitt liv , hon bytte blöjor på mig när jag var bebis, hon passade mig när jag va liten. Vi hittade på massor med saker.

Jag kommer ihåg en gång när min mamma var tillsammans med en som bodde i Sunnet heter de .
Då va janina hemma hos oss och vi ville bada .men vi hade inga badkläder.
Då säger mammas kille
-Äh ni har ju ändå inge pupphår så bada näck ..
Och va tror ni vi gjorde?? haha
Vi gjorde precis tvärtom! Vi badade med alla kläderna på haha :P

Här är vi på min 17 års dag.
Då kom Janina,Vironica och typ 17 anda in med rosa cowboyhatt och cowboy out fit , in på pizzerian( för jag jobbade där då) och sjöng jag må hon leva :)
Det är oxå ett minne som fortfarande lever kvar.

Det är ett få tal roligt minne jag har med Janina. Men självklart finns de så otroligt många minnen tillsammans med den underbara tjejen <3

Här är janina med våran förra hund Malte :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar