19 maj 2012

holy mackaroni

Hello alla readers.
Nu va de ett tag sen och jag har ett ton saker att berätta för er ;D

Till att börja med så har jag fått en bil av min älskling, en volvo 855. Som är så jääääädrans snygg så det kommer upp bild på den senare när jag har fräsha till den lite :)
Den går som ett spjut vill jag lova :)

Känns så bra nu när man kan ta sig någonstans äntligen ! :) Så Tack så otoligt mycket min finaste Morgan :)

Jag har redan varit iväg till Dorotea ett antal ggr på affären osv...Sen så jag har även varit igår till tåsjö på graverna.
Jag och mamma plantera lite blommer på min plastpappas grav <3 R.I.P Rickhard

Igår så öppnade dom Jennys Diner. Tuvärr så tror jag att jag hade lite för höga förhoppningar på de ...Men de såg iaf bra ut :) ,,
Men som de alltid är så har man ju egna ideer om hur stället kunde ha varit bättre .. Men de e mina hemligheter ;D ,,
Sen så öppnade dom (konsum) igen som nu är typ som "lilla ullared" ,, även där tror jag att jag hade för höga förhoppningar. tyckte att det var mest gardiner där , men de kan ju vara roligt för dom som gillar gardiner med.

Idag och igår har jag och Melliz sovit hemma hos Mogge. Det har varit lite kämpit på sista tiden för lillpluttan tror jag håller på att få tänder. Så hon har haft feber lite hit å dit men idag har det faktist gått bra känns det som :) Så jag hoppas vi får en lugn natt inatt :) ..

Det är tur jag har en sån otroligt snäll pojkvän som alltid ställer upp då<3

Vi var och vägde lilla prinsessan i onsdags med. Hon mår riktigt bra och blir bara allt större för varje dag som går :P .. Nu väger hon lite över 6800 gram :)  så ca 800 gram på ca en månad. Barnmorskan tyckte att jag hade rikligt med mat eftersom jag fortfarande ammar .

Idag skulle jag bjuda älsklingen på Kina mat , men då hade som stängt så det blev så att Moggisen bjöd mig ist .. OCH HERREGUD va gott de vaaa!!
Jag fick Karre,potatisgratäng och pepparsås :) MUMS! ,, jag åt NÄSTAN mer än älsklingen :) Men Leya blev ju glad att även hon fick smaka en bit :P ..

Leya har oxå fått en hundbädd av mogge/Mogges föräldrar som hon stört trivs i :) Lille lull<








Jag har ju gjort om bloggen lite med som ni ser :) Jag ska fixa till den MYCKET bättre sen men jag har haft som annat att tänka på med tänder och allt :P ..

Ja de va väl det mesta jag hade att skriva som jag kommer på nu :P .. Så nu ska jag gå å ta hand om en liten surpuppa :P hihi ..

God natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar