21 maj 2012

Tandläkaren

Hejsan idag (tisdag) ska jag till tandläkaren ... BLÄ! ,, känner inte alls för de :( ,, känner inte för att göra någonting faktiskt... eller jo sova .. men snacka om att de snurrar många tankar i mitt huvud just nu. Men jag ska de sömnen ett nytt försök snart.

Idag så var jag och mamma och hämtade Märta i ström. Jag / Melliz fick en massa pressenter av henne :)
En dopklänning
två leksaker åt melliz
och en ring :) Så nu jävlar ska någon få sig en snyting haha :P

Dopklänningen(måste  ha dop snart)
 Melliz sitter nyvaken i bilen med nya leksaker :)
 Min fina ring :D
 Mmm sexiga märta ! :D

 Tänk henne med lite smör på :P 

Annars har jag inte gjort så mkt idag . Jag var på jack efter en resvagn men de blev en massa jävla stul med människor så de slutade med att jag inte kunde köpa den.. eller kan kan man väl alltid men .. aja ...
Men jag får se när jag har råd nästa gång, annars har jag ju en sittvagn men den e ju så jäkla stoor :P ..

Längtar tills på fredag då jag (ev) mamma , märta och kanske Joar ska på Modell för en dag . Melliz ska så klart följa med oxå :) VI ska ta en massa bilder hihi :D:D

Men för mig så kommer du alltid vara den underbaraste och vackraste skatt <3 











Har beställt lite kläder, eller badkläder så jag och Melliz kan åka å bada någon gång :)
Så här ser dom ut :)

Fast en brun bikini då :P


Skrattade så åt lilla Melizza idag :) Sötnöten


Nej nu ska jag lägga mig och ladda inför tandläkaren imåra ,

natti natti

1 kommentar:

  1. Kolla på barnens hus, där köpte jag en resevagn för under 300 kr!

    SvaraRadera