8 maj 2012

HOLY MACKARONI!

Vad dagen har gått snabbt iväg idag =0

Gick upp klockan 08:00 och städa lite å bakade en Paj :) Som blev skiiiit god! Det var Mango och Hallon paj och jag fick riktigt bra kritik av Madde :)

Ja Madde och Emmie kom sedan klockan halv 12 . Så vi drack kaffe och åt paj å surre en massa :)


här är lilla Söta Emmie




Mamma fick även stjuts hem av madde för hon var till docktorn idag och hade en inflamation i slemhinnan (i hälen) så nu går stackarn på kryckor. Men de va bra att hon äntligen gick iaf ,eller Haltade fram :P



Sedan  så va jag och mamma på byn och jag försökte få mogge att tro att jag hade stuka foten :P Men så lättlurad var han inte heller :P

Sen träffade vi Håkan så han kom förbi och hälsade på :) Vilket var jätte trevligt och då åt vi mer paj och drack mer kaffe :P haha


Sedan fick jag(eller Melliz) paket idag :) Av Majlis :) Tack så hemst mycket !
Hon fick en Modo tröja och en Hello kitty tröja som var så ur snygga så .. trots att de va  Modo ;) haha

Kolla vilken Tuffing <3








Melliz fick sin Hoppgunga idag med så nu har hon hoppa för fullt framför tv:n :P
Men de kommer bilder på de sedan :)

Kram på er alla

Och snälla du som kommentera "fitta" osv .. Om du ogillar mig så mycket så får du självklart göra de , men du behöver inte skriva fitta.
Tack på förhand =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar