6 maj 2012

Lyckad far och dotter dag.

Jätte lyckad dag :)
Morgan va så glad att få spendera lite egen tid med sin dotter. Vilket jag uppskattar jätte mycket <3 :) Han är en sån bra far <3


Yes she Love her dad <3<3 

Lika så som jag Älskar min underbara pojkvän<3

Ja nu har jag kolla klart på BB ! YES va härligt att Jennifer åkte ut !
Men om man ska lyssna på rykten så har Annica Englung en pojkvän utanför huset som hon är förlovad med och som hon har varit ihop med i 3 år .. Undrar hur han känner efter att få se hur hon håller på med SVINET marcello



Annars så tog jag en extra promenad till Mogges föräldrar och hämtade Melliz:)
Hon har nog haft de jätte roligt där med tanke på omständigheterna :) Bara min tjej e glad så är jag glad :)



Gud vad jag har kuta omkring idag , jag va så trött så jag och Melliz gick och vila lite grann :)

Sedan kom janina och hälsade på. trevligt värre!
Jag hoppas det går bra imorgon för henne.
På Tisdag hade jag tänkt å hälsa på henne <3

Nu blir de sängs för mig Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar