12 maj 2012

Mys :)

Hejsan hoppsan , jag har färga håret blont :) och klippt mig..  så här blev de.





NOT!!!! haha nej jag ser fortfarande ut så där :P

Men fortfarnade lika snygg såklart ;D haha



Ja idag har jag varit med Märta <3
Gud så skoj vi hade <3<3<3 hihi
Gud vad jag har saknat "the old times" :)

Sedan så fixade hon mina naglar :)

Före 

 Efter :)


Jag blev verkligen nöjd!
Hon är så otroligt duktig ! Tycker hon borde starta företag med nagelvård

på tal om något helt annat ..

Tycker de e så styggt gjort att sitta öppet och säga/skriva att mitt barn och jag är fula. Då märks det riktigt vilken nivå vissa är på. Kalla mig ful,idiot,fitta ja vad ni vill men dra inte in Melizza. Hon är för fan 3 månader gammal och har aldrig gjort någon illa. Jag skulle aldrig gå på en bebis eller barnet på någon jag hatat. de e så jävla fel!
Nog för att jag är inte mogen alla gånger eller att jag beter mig illa  men de tycker jag är på så låg nivå att inte ens råttor ligger på den nivån. Men tydligt får vissa bete sig hur som hellst..:(

Hur länge ska detta hålla på?....
jag får höra bry dig inte, den är inte värd de osv osv men dem håller ju på på en sån låg nivå.
funderar även på att lägga ner bloggen(vilket jag inte vill) men så de kanske får ett slut på detta , eller göra den lösenords skyddad... måste kika upp de imorgon .
Så n era nyfikna sadister detta blir de sista ni får njuta iaf av min ångest. För tydligen fattar inte folk att de faktiskt känns och ni fått som ni vill.

Var nära förr att ge upp mitt förhållande på grund av detta men det ska ni aldrig  få mig till att tänka igen.
Morgan är värd mig och jag lovar att jag aldrig ska sluta försöka få dig till den lyckligaste mannen i världen <3Jag älskar dig hjärtat .

Nej nu ska jag runda av och pussa min fina dotter god natt (för 1000 gången) För min kärlek till henne är obegränsad och för mig kommer hon alltid vara vackras vad som än skulle hända <3




God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar