1 maj 2012

Drömmar

Inatt så  hade jag en dröm om att min kille va otrogen mot en tjej. Hemskt!
Men de som va så skönt å bra va att jag dängde skiten ur bruden ^^ .
Jag tror jag har en dold aggression inom mig haha :P

Annars så log vi å drog oss jag och melizza idag till klockan halv 12 :)

Idag hoppas vi på att få träffa Mogge :) hoppas han inte blir lika sjuk senare idag iaf.
Idag så åker Ronja,Linus och Wilma hem igen :( hoppas de inte tar allt för länge innan dom kommer tillbaka.

kan ju säga att den nyaste american pie är hur GRYM som hellst !! love it haha
hade lite movie race igår så jag va vaken till halv 4 :( men ändå inte så trött idag. Har dock så jävla ont i höften :( vetta fan vad jag har gjort.

Måste berätta att ni läsare är uppe i över 15000 st nu !!! jippi

Älskar er mina kära följare :)
much love to u in uk 2!!!

ne nu ska ja fika lite ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar