21 maj 2012

Jajjemus :P



Hejsan hoppsan :)
Nu har jag lite nytt att berätta :)
Imorgon ska jag till tandläkaren , jippi ... haha
Sedan på fredag ska jag på Modell för en dag :D
Jag kommer att ta med mig Melizza och Märta och om märta vill får hon ta med Joar . Dom är ju trots allt gudföräldrar till Melliz :) <3 Jag har dom bästa gudföäldrarna :D !!





igår bjöd jag på pizza till mammsen:) MUMS så gott de va med Mexicana :) hihi Jag gillar starkt men ack så gasig jag blir i magen av detta goda beroende :P haha

Fick för den delen mina Wii doser förra  veckan oxå! Hur grymt snygga som hellst! I dom här färgerna.
.

Här får ni lite kort på min bil btw :) Nya pärlan!








Måste bara säga en sak till STATAN va skönt de e att ha biiil!!!! :D

Mogge har kommit LIIIITE längre på rummet så här ser de ut iaf nu ..



Jag har oxå fixa lite till på min facebook idag så massa Stalkers inte kan läsa den iaf :P så de känns lite skönt att få känna att äntligen så behöver dom inte hålla koll på mig ..

För då blir jag och Mellizen arg ;D
För den delen så var vi på viktkontroll för ett tag sen min lilla tjej blir bara större å större! Nu vägde hon 6800 :D snacka om att jag är en stolt mamma över min tjej :D




SOm ni har sett har jag ändra lite på bloggen men jag ska fixa till det någon annan dag . jag känner att jag inte orkar nu :P  hihi
Men de e iaf en början , vad tycker ni? har ni något tips på om hur jag ska göra ? :)

Nej nu ska jag gå å se om tvätten är klar och hänga ut de :) 

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar