6 maj 2012

Hoho

Ja nu har jag precis kommit hem från promenaden med Leya :) Gick lite längre än vatten tornet och tillbaka :)
 
 

 

Det va grymt varmt iaf , tror jag hade tagit på mig för mkt kläder haha

Tänkte bara på en sak under min prommenad. Om jag skulle inte vilja att något kommer ut eller som ni inte skulle veta så skulle jag aldrig skriva de i bloggen. Jag skriver oftast inte vad som är fakta utan bara mina åsikter och synpunkter. Sen om ni väljer att tro på mig eller inte är helt upp till er. Men ha alltid i baktanke att de e jag som skriver och de e ja som ser saker på så sätt.
Bla , men förlossning och sånt. Jag tycker de inte var någon match att föda fram Melizza men de kan ju va en helt annan sak för andra. Däremot tyckte jag förvärkarna va fördjävlig . Men God Bless ryggmärgsbedövning!
Tänk på om Du ska ha barn för första gången och du har så ont så de svartna för ögonen vänta inte med att säga till om ryggmärgs bedövningen! de e rätt dumt för då kan de vara för sent och du är inte tuffare för att du håller ut längre! Nej de e bara dumt och så kan du båda utsätta dig själv för fara och barnet.

Eller för den delen andra hjälp medel oxå.

Jag använde lustgas och Ryggmärgsbedövning :P

Kan inte förstå mig själv , på tre månader har jag varit utan Melizza i ETT dygn , jag saknade henne som en tok då ..
Nu när Mogge har henne i ca 2 timmar så har jag hunnit tänkt å sakna henne redan! ,, Nu när jag är ensam så känns de helt annorlunda. Vad ska jag göra nu? Shit jag är inte van att inte ha henne <3 Min lilla skatt <3
Men jag vet att hon har de roligt hemma hos farmor och farfar :) Fick kort av mogge och när jag ringde så hörde jag henne Jollra på mycket i bakgrunden :) ,,
Det är bra hon har en sån snäll pappa =)

Funderar om jag kanske ska ta en till promenad upp dit och hämta henne med barnvagen ist för att mogge ska behöva slösa bensin och lämna av henne :P ..

Imorgon är de måndag igen. Denna vecka har gått så förbannat snabbt!
Men jag hoppas denna vecka att Melliz får sin fina gungnyckelpga :)
Ungefär så här ser den ut :)



Söt va?  Fast den där nyckelpigan som är nedanför här :)




Massor av kramar till er :)
//Miss Foxy !

9 kommentarer:

  1. ... idiot!!!!!! du är en jävla fitta...

    SvaraRadera
  2. Men vilken onödig kommentar att ens skriva..Tycker man någon är en idiot kan man hålla det för sig själv istället, dagisfasoner.. Vilken rolig gunggrej, vart har du köpt den?

    SvaraRadera
  3. Du om någon är en jävla fitta!!!! Inte ronja iaf. Hon har ett hjärta av guld. Ditt är gjort av bajs!!! Haha

    SvaraRadera
  4. men hur mogen är vi här då? håller me jossan att de är dagisfasoner. Sluta läs en blogg som retar dej så?!!

    SvaraRadera
  5. Oj herregud ... Jippi vilka dagis fasoner...pallar inte bry mig. Tack Jossan å Madde iaf <3

    SvaraRadera
  6. Håller med Jossan och Madde här, extremt omoget att uttrycka sig på det sättet och dessutom inte kunna stå för det.
    Det är fritt fram att sluta läsa bloggen om du mår dåligt av det.

    Kram på dig Ronja!

    SvaraRadera
  7. Men herregud vem fan sitter och skriver sån skit om dig Ronja, och dessutom om jossan. Alltså vissa människor kan nog inte vara fullt normal däruppe! ni får tänka positivt verkar vara en person som är bra AVIS på er ;) Tur att ni iaf bara har fint folk runt omkring er <3 puss på er tjejor

    SvaraRadera
  8. tack så hemskt allihopa <3 .. men ärligt talat de syns bara här vem som är omogen. Jag orkar inte hålla på längre så är de bara.

    SvaraRadera
  9. Du är bästast i världen. Men de vet du ju redan :)

    SvaraRadera