12 maj 2012

Nasse!



Idag så gick vi upp rätt tidigt efter en sen natt med skräckfilm och feber :(
Men idag så är lillpluttan mycket mer pigg :)

Jag och Mamma var iväg på den nya affären i hoting. Men jag handlade inget , tyckte de inte fanns nå intressant bara en massa gardiner ... Men jag träffade iaf en massa trevliga människor :)

Ex Madde, Emmie och Ckicki :) 


Sedan var vi på sko affären för att hälsa på så dom fick syt (mysa) med Melizza lite grann :) Hon är så populär där:) Mamma köppte ett par skor som var skit snygga :)
VI var och hälsa på Janina på blomster sen oxå och snacka en massa om knäppa människor i hoting som kan försvinna från min å hennes åsyn tycker vi ^^

Sedan va jag och mamma på pizzerian och käka Pizza .. MMMM hoting speciel m. räkor inte de sämsta precis :p

sedan när vi var mätta och belåtna så gick vi vidare till Älsklingen på Time:) .. Där vi satt å snacka lite me Magnus och drack kaffe :)

Mamma köppte en liten Nasse gris till Melliz som var faktiskt riktigt omtyckt :)
Kan säga att hon gillar grisöron hihi

"Åhåå Nasse"
 Såå gott :)


 KOLLA JAG FICK EN NASSEGRIS AV MOMMA








Kollade på hockey igår. Jävlar va dommarna va puckade! och hur kunde man missa ryssarnas jävla teater?! Det var fan lika fake som siliconet i Pamela Anderssons tuttar!

Aja som plåster på såren så får ni hockey älskare se kort på världens sötaste lilla Hockey fan :P


Nej tack å hej för mig .. Nu tror jag att jag ska gå å sätta min lilla tjej i hoppgungan ;D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar