3 maj 2012

Ziperall!

Hejsan allihopa.

Igår så träffade jag mogge en sväng och fick en Ziperall :)
Kolla  vilken fiiin :)

Idag blir det väl inte så mycket gjort, jag ska på time senare och hämta paket åt mamma. Hon e ju me i saker hit å dit så hon får massa gratis grejer. Men jag undrar när jag ska få gunghästen åt Melliz :P

Kollade på en jävla äklig film igår Inside the devil


FY fan vilken jävla äklig film.. Kunde knappt sova efteråt .
Jag har blivigt så jävla känslig för sånna där , men ändå är de såå spännande å bli lite rädd:P


De känns att sommaren börjar komma snart :) guud vad jag längtar tills de börjar bli riktig sommar :)
För i sommar fyller jag 20 år den 4 juli :D .. hihi
Då har märta lovat att hon ska vara barnvakt för så ska jag ut på Daensss.. eller på helgen lär ju de bli eftersom jag fyller år på en tisdag :P

Men jag måste träna å jag får en snygg sommar kropp innan :) men de lär ju inte va så svårt haha ;D
Jag har ju mitt snygga tränings gäng så då lär de gå på ett kick :)
Jag hoppas dom starta boxing i hoting för då måste ja va me i de :)

Har ev fått jobb om jag vill med i sommar :) så jag måste fixa lite dagvakt åt Mellizen men de lär nog ordna sig :) de e ju så många som vill ha hand om henne :) Min lilla skatt <3

Nej nu ska ja snygga till mig lite å sen ska ja gå ut :) men återkommer senare eller en annan dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar