9 nov. 2011

Bajs dag då !

Skola idag igen ... men som tur är hade jag sovmorgon :) Men jag åkte in runt 8:30 iaf för att göra lite PA arbete med en vän ... Men men  hon va rätt sen och sen blev inget gjort iaf ..

Tur iaf att jag åkte in själv i början så jag fick lite gjort iaf i Pa:n..
Och vad är de här med tre tjejer egentligen?? varför ska det bli så jävla tokigt för att de finns tre tjejer? ,, nej det har jag aldrig förstått och kommer nog aldrig förstå heller.. Tur iaf att jag har mina UNDERBARA kill vänner och äkta vänner i ösd!
Allmänt less på tjejer nu för tiden , inte alla däremot!
ist för ind.val idag så gick jag till märta.  Hade ju ändå ingen skjuts upp dit , för vissa åkte ju utan att ens fråga mig så ...
Men de e härligt att jag har en sån bra vän som Märta som alltid ställer upp även om man bråkat eller inte hörts av på ett antal veckor...
Har börjat funderat på hur det kommer bli i skolan med nu när jag är gravid och jag har gett mig fan på att jag ska iaf försöka! Man kan ju inte begära mer ell hur? :P .. Ska försöka gå så länge som möjligt med... men de tror jag att jag orkar bara för att jag har det underbara stöd hemifrån som jag väl har . Och med det menar jag ju inte bara mamma utan även Madde, Cicki, matte, Morgan, Märta, Jessica, Janina och många många fler<3 ni ska veta att det är ni som får mig motiverad och att jag har ett mål att sikta på ..

Men nu skiter vi i skolan , va fan den får jag nog av på dagarna ;D ...
Idag så var cicki förbi och kollade Leyas sår , vilket såg bättre ut :) ,, Så nu är det bara att hoppas att det inte häner igen . Men det tror jag inte ...
Sedan så var jag till Time och hälsade på Älsklingen <3 Han e så duktig som jobbar å jobbar <3 ,,
det var faktist trevligt men tiden går så fort tillsammans med han. Det kom in massa med folk och jag tror alla frågade hur det gick med magen och hur jag mådde. Känns faktist riktigt bra att få lite " uppmärksamhet" och att folk bryr sig :) De ända jag är lite fundersam över att de e inte så många som vill känna på magen än :P . men de blir väl de med när den blir större hihi :)
Ska få ännu mer bebiskläder av Malene :) ,, TACK TACK TACK!!!.. jag är glad för var ända liten pedal jag får och jag frågar ju alltid om dom vill ha nå för det men nej då :P .. Så ännu mer kläder det är bara GREAT! :D ,, Kan aldrig bli för mycket kläder! .. Har rensa ut lite ur min garderob med ,,, *suck* ,,, knappt några kläder kvar som jag kan ha :( ,, men får väl bli in förskaffning av Mjukisbyxor när jag åker till stan..
Åhåå på tal om stan ... längtar !! Jessica min myyys jag kommer snart och skeda dig igen :D ... Fan tänk om det kunde bli fredag snart ! ,, det ända jag bekymrar mig över är att jag kommer sakna moggisen ! :( ,, men han ska ju ändå jobba den helgen så jag får väl nöja mig med ett par söta sms :P ..

Foglossningar,,, AJ ! ,, har börja fått dom ikv igen .... men inte lika mycket denna gång .. Så jag hoppas dom inte blir värre..
Men jag har ju sån tur att jag har en underbart snäll mamma som gett mig Cupcakes att mumsa på <3<3 Mumsigt med cupcakes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar