9 nov. 2011

Trött i mössan


Hejsan Hoppsan alla blogg läsare!

Tänkte jag skulle uppdatera lite från de dagarna som passerat :)


Den 28-29 Oktober
När jag kom till stan runt två så mötte jag upp Tobbe. Vi gick och tog en fika på törners och tog igen lite tid som man missat medans man inte har träffat varandra. Det var riktigt trevligt och tiden gick snabbt , Poff så var klockan typ 3 eller nått så då bestämde jag mig för att åka hem till Jessica för även länktan efter henne var stor.
Så jag tog första bussen till torvalla och åkte :)
När jag kom fram så mötte jessica upp mig med hennes kille och vi gick till deras lägenhet jag inte sett förr :P
Den var riktigt fin och snygg planlösning, saknade faktist lite stan vid de tillfället. alla vänner, saker man kan göra osv.. Men jag vet inte om jag skulle trivas där lika mycket som jag gör jusst nu här <3. Tycker verkligen att jag har hamnat på ett ställe där jag kan vara 99% säker på att min lilla flicka får det bra och tryggt och det är huvudsaken i mitt liv just nu <3
Vidare till Jessicas lägenhet och stan.. Jag blev bjuden på fiskpinnar och mos efter ett tag bestående av skitsnack ;D haha
Sedan blev de bara mer snack och jag och jessica bestämde oss för att gå och hälsa på hennes syster :) Det var trevligt värre.

Här är lite flummbilder på Jessy <3
<3

Haha Älskar minen på denna xD

Efter en god sömn under duntäcke hos Jessy så tog vi oss en promenad till nedre torvalla och hälsa på Jessys mammsi :) kul kul! ,, Vi blev bjudna på "frukost " och gick sedan vidare till barnenshus :)
Skönt med promenad så där på "morgonen" 10-11 ... haha ..
Det vad där jag köppte dom där hello kitty grejerna .. sen så stack vi in till stan och shoppade loss :)
Men tiden gick så jävla snabbt.
Åkte hem sen runt tre. Smockfullt med folk på bussen men jag hade tur och fick sitta ensam hela vägen :) SKÖÖÖNT haha ,, gillar inte att trängas med främlingar..
När jag kom hem så möts jag av en pressent av "MoffaMatte" eller "pappa mattias" till rallysally så klart iof ;D ,, Hon fick en Nasse pyamas :) skit söt i rosa .
Sedan fick jag/rallysally Massa söta / fina kläder av "momma milla" Eller "mammsi" <3 ..
Så jag har mycket barnkläder nu :) men ja Älskar ju kläder och tycker aldrig det kan bli för mycket kläder hihi..



30 oktober
Efter en skön snabb "Semester" från hundar och mamma ;D så var det faktist skönt att komma hem till slut :)
Hade ju trots allt saknat dom alla och inte minst Moggisen min<3
Idag så kom mattes barn :) Det var kul att träffa dom och se hur stor dom hade blivigt . Vilket dom tyckte om mig med haha. Men jag tror Wilma blev lite ställd av att veta att jag var gravid, för jag hade tydligen bara sagt det till Ronja och vi "RONJOR" vet att om man sägen en hemlis så håler man den ;D ,,, haha
Men det va skojsigt..
Var med Mogge ett tag med på kvällen , fast jag blev så jävla trött efter ett tag av mys framför tv så jag höll på att somna typ 10000 ggr :P .. så då körde ja hem så jag fick sussa lite :P

 Mýsas med Moggis :)

1 November
Härlig start på den nya månaden 5 + ute, vaknade klockan 10-10:30  någon gång på dan och två kärleksfulla vovvar.
Höll på att glömma att jag hade tid hos barnmorskan idag. Men sån tur är så hade jag varit duktig att skriva upp de på kalendern i röd färg så jag märkte de :) ,,
Det gick bra där , men jag gillar henne inte så mycket. Tycker hon är snorkig och ,, ja sur inte alls lika pratglad som jag. Men jag orkar liksom inte byta nu när ja gått till na några antal ggr .. Tycker hon verklar inte ha koll på något men men .. Fick iaf ta stick i fingret och armen ...IGEN ... ont ,, hatar sprutor vilket man inte kan tro med alla pierlcingar jag har haft men så äre ! .
Mitt järn hade gått ner yttligare så nu ligger det på 116 och min vikt hade gått upp till 66 nu :P Så jag ökar.. Läste att i vecka 27 så ökar barnet ca med 200g/vecka.. Det är inte lite de ,, fan jag som tycker jag är rätt stor nu , men jag borde nog ångra mig för om ett antal veckor är jag säkert dubbelt så stor haha ..

Hade besök av Mogge imorse innan han började jobba . De va mys att ta lite kaffe mitt på dagen och träffa sin lilla plutt :)
Sedan på kvällen kom ungarna förbi och hälsa på :) ,,
Sedan åkte vi till matte och jag lånade hans badkar.. FAN va skönt de är , älskar att bada! Det ända som kan va jobbigt är att de blir lite uttråkande att ligga när själv så länge .. men men :P ,, mys iaf ,,
Rally sally guppade på bra i bad vattet i min mage,,, man kunde se hur hela vattnet rörde sig :) hihi

Jo får ju inte glömma att vi fick besök av två monster mer :) ,, Jag tycker det är lite roligt när dom kommer fråga bus eller godis,, men jag vill ju ha bus samtidigt som dom får godis.. Tror dom borde byta ut bus ELLER godis tillgodis så får du bus :D ,, hur bra vore inte de då ! :D

ja det är väl de som hänt på dom här dagarna :P .. Nu ska jag ta och sova för jag är väldigt trött och jag vill de ska bli morgondag så jag kan träffa min Love <3 ,,

Imorgon ska vi bjuda ungarna på mat :) skojj ,, de ser man fram emot :)

God natt allihopa ,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar