15 nov. 2011

hahaha

Ja då har man legat och myst med vovven lite och kolla på tv :) Skönt att ta de lugnt när man har foglossningar så de set ut som man går som en jävla 90 årig kärring ...
Måste passa på att mysa xtra mycket nu innan lilla MollsiTrolls flyttar <3

Kommer sakna henne såå! <3

               Här är två tröttnosar =)



Idag så började jag åka till skolan men jag mådde inte alls bra så jag åkte hem igen och sjukanmälde mig .. Vetta fan vad de är som spökar, men lär väl få reda på de om de bryter ut ,, 

Idag hände något himla humoristiskt ! Om nu orkar så kan ni ju8 läsa :) 


det handlar iaf om min riktiga pappa som aldrig funnits i mitt liv. och när han har försökt så har han bara gett mig besvikelse ... Har har ljugit om och om och om igen. 
Nu är jag så himla glad att jag äntligen stog på mig och att jag slipper han ,,,, vill aldrig ha med han att göra och "rally sally" ska inte behöva ha en myttoman som morfar .. 
Utan hon ska få den bästa av den bästa Pappa Mattias (min plastpappa) Som alltid funnits där och som jag älskar som min riktiga pappa..
Sedan kommer hon så klart ha världens bästa momma med ! men de e ju självklart :) <3 

Nu ska ja se om jag kanske ska åka hem till moggisen kanske och mysas å ta de lugnt , är fortfarande trött å sluten men jag klarar inte av att vara ifrån min älskade <3 :) 


Så bye bye alla bloggläsare , tack för att ni orkade kika förbi :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar