9 nov. 2011

Vet. besök idag.


Idag har jag varit hos verinären med min lille lull! <3 ..
hon och molly rök ihop igår natt och leya fick ett sår i "armväcket" .. Stackars lille lella!!
Så vi la om och tvättade såret och sedan gick jag och la mig igen.

imorse höll jag på att försova mig så jag han då inte se att Leya va uppsvullen runt såret och ner till tassen .. Vilket som tur är märkte mammsen det.

mamma ringde mig på skolan och jag sa att de e bara å köra Leya till strömsund så tar jag henne till vetrinären. Spelar ingen roll vad det kostar, hon är ju mitt lilla hjärta <3

Matte kom in till ström runt 10 tiden och vi åkte till vet:en ..

Fick följa med Leya in där hon fick lugnande , så hon somnade tryggt i min famn ..
Sedan fick jag vara med under hela sy"operationen" :) Vilket var rätt spännande :)

Så nu går min Lilla Leya på antibiotika och pencilin ..

Hela kalaset gick på 1900 ,, men självklart är hon vär alla pengar i världen <3 ,,
Men jag tyckte det var rätt billigt iaf pga . att de va akut tid, hon fick lugnanden, 5 stygn (tror jag ) ,tratt och bedövande m.m ..

Stackars lilla leya är helt utslagen efter vet. besöket
Leya är så klart lite groggy efter hela upplevelsen .. Min lilla mys <3<3




Nu medans min Älskling ligger och vilar ska jag nog installera Oblivion och spela lite :) .. Trevligt värre :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar