20 nov. 2011

Sorry

Hejsan!

Börjar med att be om förlåtelse till mina läsare :P
För att jag inte har uppdatera på länge men nu så ska ni få ett saftigt inlägg :)


Torsdag:

I torsdags så flyttade ju Molly som jag skrev förr . Kändes väldigt jobbig men tack vare min underbara kille så blev det lite lättare på kvällen.
Satt hemma hos han och spelade bingolotto men han, micke och Amanda.
Tuvärr så vann jag inget denna gång men Micke vann en ny lott :P ..
Dom hade sin söta lilla Diva med sig , som va precis som en valp brukar vara . Lite damp sådär ;D hihi


Fredags:
I fredags så gjorde jag inget speciellt förutom att satt hemma , hade nå jävulst med foglossningar å sammandragningar. Så jag låg under täcket och vilade de mesta av dagen.
Känns härligt att få ta det lite lugnt. Synd jag missade skolan bara , men de kan jag ta igen.
Det jag måste tänka på först är hur jag mår . För jag gör ju inte mer på skolan om jag har så ont att jag inte ens kan sitta upp ..
Även idag saknade jag Molly , ännu mer än igår. Förstog nog på riktigt att hon är borta nu.
Men det är väl sånna upp offringar man får göra som gravid. För jag orkar verkligen inte med 3 hundar just nu , och med min ekonomi så går inte det ihop.
Vill inte heller att min lilla sessa Leya ska råka ut för någon mer skada.
Så jag tror jag gjorde det rätta valet att sälja Molly till en familj som  älskar henne och ger henne den tid hon förtjänar <3
Molly var ju trots allt min lilla bebis. Men ibland så får man inte vara egoistisk .Jag måste tänka på vad som är bäst för henne . och tanken på att hon får springa runt å leka på en stor tomt , och få grymt mycket uppmärksamhet av sin nya familj , det är nog det som får mig att hålla tårarna tillbaka för saknaden av henne.

Idag kom "första" snön till Hoting :) Det kändes lite deprimerande men ändå skönt för att man slipper den där blöta kylan.

var hos Mogge ikv med. Vi gjorde väl inget speciellt förutom att ramla ur hans 1.80 säng.. haha ,, tack vare att jag ville ha tag på hans mobil :P .. Det är så kul att man kan komma hem ifrån och tänka på annat :)

Lördag:
Idag så vaknade jag runt 11. Snö på marken och på ett bättre humör :P
Jag var och hälsade på Madde idag. Det var kul , satt där och drack kaffe och mumsade på kola kakor :)
Vi snackade massa om mordeskaps papper osv osv ... Måste fixa papperna till ensamstående osv så lär nog fixa de snarast mjöligast.
Det är ju som bra att ha med sig när man ska åka på förlossningen. Så doktorerna å så vet vilken sists man sitter i.

Sedan på kvällen så träffade jag Märta. Som hade bakat tre sortes kakor! det var oxå MUMS! ,, massa gott gott idag :)
Sedan på kvällen/natten fick jag beskök av en lite lullig Mogge som hade kolla på hockey med sina vänner.
han är riktigt rolig när han är lite rund under fötterna :) Nästan som Matte (fast matte är nykter ) haha ..
Han somnade rätt snabbt efter jag hade dragit han genom hela byn för att hämta mattes bärbara och vattma mattes blommor:P .. (vilket jag kom på att jag glömde nu) ..eller ...aja får gå dit sen idag igen ..

Söndag:
Imorgon börjar skolan igen , men vet inte om jag kan gå för jag ska ner på HC och de går inga bussar från ström .. ingen som ska från ström mitt i dagen? ..

Jag har ju ändå bara karaktär så då kan jag iof plugga hemma. Men jag ska höra med läraren ..


Idag så har inte så mycket hänt ...än så länge.. Snöar ännu mer än i fredags ..

SÅ där så :) ,, nu har ni fått lite uppdate :)
'

Peace out in the winterland 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar