27 nov. 2011

Fredag den 25



Fredagen:
Klev upp runt klockan 7 för att klä på mig och få lite frukost i magen.
Trodde jag hade vänner som kanske skulle gå tillsammans med mig ner till frukosten men nej så fel jag hade.
Efter jag skicka sms till Jenifer att vänta på mig och väntat på svar så orkade jag inte vänta mer så jag gick ner och kika. Då satt mina så kallade "vänner" där vid ett fullsatt bord .
När jag hade tagit frukost stod där med brickan i handen så såg dom väl att jag inte hade någonstans att sätta mig så då kunde dom ropa " ta en stol å sätt dig här" ..-..Jo jag som är typ lika stor som dom två tillsammans så jag lär ju vilja tränga ner mig vid ett fullsattbord för 6 pers. .. Eller inte ...

Nej då fick de fan va nog!

det får fan räcka med att dom typ går ifrån mig på skolan och "orkar inte" aldrig hänga med om man ska lämna in nå papper på skolan. Kan ju fan undra vem som är gravid ibland.

Nej då pallar jag inte massa falska tjej fasoner (som att inte kunna vara 3 tjejer) Så jag tackade iaf Nej till att sätta mig vid dom och satt mig bredvid åkarna å Läraren.

Vilket jag gjorde rätt i ! dom va ju trevlig de där gammla gubbarna ;D

Senare åkte vi iväg till volvos "mekanska" där dom iaf bygger lastbilar. Det var riktigt häftigt och se på typ 20 min hur man bygger en lastbil .


Ursäkta den dåliga bilden men i bilden finns de rullar av järn. av dom kunde man få ut 25 lastbilar.

Efter de så åkte vi till Volvo Demo Center. Där vi fick köra lastbil:)

Den här lastbilen körde jag :) 

och efter de så åkte vi till Volvo Museum
Skit skoj att se alla lastbilar,bilar,båtar,traktorer och flygplan m.m

hihi jätte säten

Den va så uppkåtande haha


 Peter,Nicklas och min lärare Johan 

Efter vi varit på museumet så åkte vi tillbaka till  hotellrummet. 
Jag skulle göra mig i ordning för att träffa min lillebror :) 
Det var jätte skoj att träffa han . jag har ju inte träffa han på 6 år så de va ju ett tag sedan . 
Vi gjorde stan i GbG. 
Jag, rasmus,rasmus mamma Alexandra och hennes nya kille . 
(jag och Rasmus har bara samma Pappa) 

Sedan efter en jätte rolig dag så skildes vi 

 Här är lite bilder på Rasmus och Jag<3





 Han blev lite sur för han inte fick busas med hans reflexer på jackan :P 

och jag skulle möta upp min klass på :


Det var jätte mysigt att gå runt där . men det blir lite ensamt när man går själv så jag saknade Min älskling jätte mycket.


Jag vann oxå :) Muuums!
40 kr kostade denna då ;D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar