27 nov. 2011

Hemma igen ! :D

ja då har man kommit till ro hemma så jag tänkte dra till ett litet blogg inlägg.

torsdags:
i torsdags så hade jag sovit över hos Märta i strömsund. Somnade inte så tidigt inatt så jag va rätt trött på morgonen. Men jag är glad att jag kom upp klockan 5:00 iaf :P .. skulle ju åka från strömsund runt 5:40

Less på att åka buss i 14 timmar. 

Vi kom fram till Gbg runt 8 . Jag fick ett enkelrum ! :)  så jag slapp dela med någon idiot.


Här var mitt hotellrum.

Jag gick ut med Jenifer och Ebba till någon kines resturang. Där dom tog en cider och jag tog en Cola. Vi träffade någon rolig gbg-tant som hette Evabritt. Hon var skit söt och berättade om vart man kunde dra ifall man skulle ut i gbg och vart man kanske skulle passa sig från att vara.

- Mums cola med is :) 


Senare gick vi tillbaka till rummen. Jag la mig och slappa å snackade lite med mammsen och Moggisen . Fan hade redan hem längtan. Men jag hoppades på en bättre känsla senare del av resan.
Fick sms runt 22 att jennifer och ebba skulle sova. Så då la jag mig och kikade på tv innan jag somnade i den otroligt sköna sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar