9 nov. 2011

Funderingar..


God Morgon världen.. eller bör jag säga god kväll.

Har varit så in i helvetes trött hela dagen , antar att det är för att mitt järnvärde har gått ner i värde. Just nu ligger jag på 119 vilket inte är så bra med tanke på att jag låg på 136 försdta gången jag va till barnmorskan...

Men gränsen för järntabletter låg på 115 så jag ska fortfarande försöka ännu mer med att stiga i värde UTAN järntabletter.

NÅGON SOM HAR NÅGOT TIPS OM VAD MAN KAN ÄTA ELLER SÅ?



Har funderingar på att börja träna ( simma) ,, men vetta fan om badhuset har öppet .. någon annan som vet?De är ju rätt avkopplande och bra framför allt! ,, tycker om att simma utan tvång jag :) ,,

hatar jävla idrotts lärare som säger " DU SKA SIMMA 120 LÄNGDER NU!!!" .. vafan tror dom att jag någongång i hela mitt liv kommer simma en mil rakt ut i sjön?
Då börjar jag fundera seriöst på om idrottslärare ens behöve gå i skola för att få den utbildningen?  För inte fan behöver jag 5 års utbildning för att inse att man simmar inte rakt ut i en sjö mer än vad man orkar ? .. Innan jag va gravid Det va tider de man såg ut så där ;D


 Har etik prov imorgon ,,, hmm ,, känns BRA :) ,, jag har läst på och förstår , så jag hoppas att det kommer gå bra.. Men det är väl bara att tro på dig själv eller hur? nackdelen är att jag blir så jäääävla nervös när jag har skrivprov. Känns allmänt läskigt, handsvett,pulsen ökar och jag stressar upp mig själv allmänt.. Så ärigt så kan jag behövat komplitera för när jag får prata och visa att jag förstår så går det mycket bättre...
Har inte så svårt för att prata precis ;D haha ,, kanske dock lite för mycket ibland och inte veta när man ska knipa :P..

prata!.. ja de ska jag få göra imorn oxå ,, jag har en annat prov i svenskan som test inför nationella ..
Jag ska prata om självkänsla och "lära ut " lite om hur man kan bygga upp sin självkänsla och lära sig att Älska sig själv på rätt sätt. Ska bli väldigt spännande men tror jag måste stå å träna lite innan jag lägger mig :)

Så wish me Luck ! :)



Nej nu får jag se om jag ska gå och våldgästa Time kanske en svän och pussas på sötnosen mig som är duktig och jobbar kväll.. Eller?? .. hmm ja jag får nog suga på den karamellen en stund , rally sally rullar omkring som satan i magen idag så jag kanske ska bara ligga och njuta av hennes sparkar som känns <3 kan inte förstå att nå sånt oskönt kan ändå kännas helt underbart? :)



Men i sluttappen av detta blogg inlägg ... Vem skulle kunna klaga på denna väl svarvade kropp?! ;D

MMM,, Mumsig kurviga kropp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar