9 nov. 2011

Jag har en skyddsängel


Idag körde jag bil till skolan , Daniel åkte med oxå.
fast dom hade varnat för blixthalka och jag har sommar däck så tänkte jag " men ja vill ju hem tidigare för jag slutar ju tidigt idag "

Då mycket riktigt tog jag bilden , körde väldigt lung .... men inte lungt nog ...

Kännde hur det började släppa och baken på bilden börja få kast så jag parerade så gott jag kunde och jusst när jag trodde d skulle bli bättre BOM så fick jag kast ,, snurrade 1 varv runt och över på andra sidan och hamnade med ena däcket hängandes ner för ett jätte brant dike..

Bilen hade stannat och jag kollar på Daniel och frågar " Hur gick de för dig?" upprepade gånger , antar att chocken kom ..

Vi åkte mot hoting , då vi möter skolbussen och vänder på närmsta vändplats.

Jusst nu tror jag att jag hade en skyddsängel vid min sida. Vad hade hänt om bussen inte kom 2 min senare? då hade det nog kunnat bli en riktig krock!, vad gjorde så bilden stannade jusst vid diket och inte åkte ner där så vi våltade och hur kunde de inte komma en mötande bil när de e morgontrafik?

Nej jag har min skydds ängel att tacka .. Momma<3 Detta är min skyddsängel <3

Tänk om detta vore jag? Hände endast ett par timmar efteråt..http://op.se/lanet/stromsund/1.3993539-en-dod-i-svar-trafikolycka


1 Månad med underbaraste <3

Var och hälsade på Moggen en sväng innan jag skulle gå å lägga mig och möts då i dörr öppningen av en stor bukett rosor av Hjärtat mitt :) ..

Idag har vi 1 Månads dag :) Vilket dumma jag hade glömt bort , har haft så jävla mycket på skolan så jag har inte tänkt på att den underbara tiden jag har haft med han har gått så pass snabbt.

Men jag får gottgöra han riktigt någon dag framöver <3
Fick faktist riktigt dåligt samvete att jag hade glömt :( men jag tror nog han förstår iaf.

Jag ska verkligen tacka "gud" eller någon för att jag fått en sån underbar kille i mitt liv, som finns där och ställer upp så pass mycket för mig.

God natt allihopa :) nu ska ja sova så jag pallar med provet imorgon :)

Mogge du är bäst <3 Rosor på 1 månadsdagen av morgan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar