9 nov. 2011

Trött?Nääääh?!

Trött idag ? ... neej inte alls de va med vilja jag tog två olika foppa tofflor ( en rosa och en orange) och att jag tog på min olika strumpor..*suck*

jag undrar verkligen om min trötthet ligger i järn värdet eller om jag bara allmänt är en trött människa ? .. Jag tror nog mer på altenativ nr 2 :)
Har gått allmänt bra ändå i skolan idag. Jag har gjort Hjullastar teorin, städa på transport , kolla student mössa m.m så så otroligt trött har jag inte kännt mig (:
Känns väldigt bra i skolan nu med för den delen , ligger inte efter ,snälla vänner och helt underbart förstående lärare :) ,, Gud vad jag mår bra av skolan :) ,, man får som sitt sociala på så sätt :) . Och även fast jag har gått där ett helt år så har jag ju faktistk skaffa fler å fler vänner , vilket man kan behöva ibland :) .. Ska verkligen försöka gå i skolan så länge som jag orkar , men om mina fog lossningar kommer på skoldagarna vet jag inte om jag kommer orka en hel dag ,, kan inte förstå att det gjorde så ont med sånna , men de e väl sånt man får leva med :) Jag genom går lätt 100 gånger mer smärta för min lilla Rally sally <3
Sen blev jag hämtad av snyggingen i fin bilen med ;D ,, Me like like :) <3 ,, tur han är så snäll å hämtar mig i strömsund :) men han fick då gnälla ett tag innan jag fick lov att hämta mig ,, Gillar inte att snylta på folk , inte min specialite precis ..

Kommer Rosat( satelit) att falla idag? ,, hmm ja en fundering ska nog upp på nå hustak ikv å kika :) kanske polistaket ?? dit har jag ju varit förrut ;D hahahahah....
men säg inget till aina ;D ,,, haha
Skulle vara häftigt att se den iaf :) Får väl åka upp till kunno och höra vad den smarta har att säga om den saken ..

Älsklingen (moggis) jobbar idag kväll med, men sen e han ledig i helgen så jag hoppas jag får lite tid med han hihi :) .. Men de lär nog inte vara nå större problem :) ,, <3
Måstte till stan någon dag med ! ,, träffa Jessy , Tobbe m.m ! <3 ,, I miss my friends :) Även dom måste ju få klämma på tjockis magen min :) hihi ,,




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar