9 nov. 2011

Hemmsi..v.27 :D


Japps då är man hemma från stan och om ja ska vara ärlig så kom jag även hem från Mogge nyss :) .
Tänkte uppdatera lite snabbt innan jag lägger mig ,och att ni ska få se vad jag köppt till rally sally :)
Annars så kommer det en lite längre uppdatering imorgon när jag ändå är hemma ensam :)
Här är Babygymmet lilla RallySally har fått av momma Camilla :)
Visst va det fint? Hade gått på nästan 700 kr men rea nu i stan så gick på 299 kr =D
Jätte fin va den iaf :)
Alla dom här kläderna köppte jag via Fb:"blocketsida" för 90 kr :)
Lätt värt det tycker jag , dom va ju så fina och så små så jag hoppas hon kan ha dom när hon kommer ut , så inte allt blir för stort :P
Jag är väldigt nöjd med detta köP:)
De här "set"et köppte jag för 99 kr på barnenshus. Vilket jag inte tyckte va så farligt iaf. Skålen kan man sätta fast i bordet så den inte glider så lätt och muggen var väldigt "tjock" eller hur man kan beskriva. Går inte sönder i första taget.  Sen va de ju bara självkalrt att hon ska ha bestiken som är till:) Mitt lilla hjäta :)

Ja det var väl det jag hann köpa till Lillan. Men nu ska jag hoppa i säng så får jag skriva ännu mer om staden Östersund imorgon :)
Puss å kram å god natt :)
Nu ska ja gå å sova med en inte alls lika trött bebis i min mage <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar