9 nov. 2011

Stan ! :)


Idag ska jag åka till Östersund ! :) , Till min lilla Jessica <3
Ska bli riktigt roligt att träffa henne igen. Sen så hade jag tänkt att träffa Tobbe med :)
Gud vad jag har saknat dom , hellst när man känner att man har inte samma vänner här omkring. Förutom Märta då vill säga<3
Så vad ska inhandlas i stan då?
- nja jag vet inte riktigt om jag har MÅSTEN , Men det jag vet att jag ska inhandla är ett babygym med hello kitty .
mitt babygymDen här ? så vad tycks? :)
Sen ska jag försöka hitta några Mammabyxor med , om jag inte hittar de så ska ja väl handla mjukisbyxor.
Måste även kolla om de finns nå täckbyxor, för nu har jag inge och måste ju förbereda mig inför vintern så ja inte fryser om puppedosan haha .
Sen OM JAG HITTAR (på blocket eller fb) så ska jag köpa nå billigt skötbort :)
annars är det inget speciellt jag hade tänkt att köpa , men de lär väl bli som alltid man kommer hem med aldeles för mycket och inget av de man skulle ha ,... haha

Morgan hjälpte matte att flytta ut igår med :) Snäll han är ..
Så nu är mattes grejer borta :) och hans barn kommer på söndag så dom hinner jag nog träffa :)
Ska bli intressant och ser hur kan ska inreda sedan...

Nej nu har jag väl inte tid att sitta här att blogga jag har massor att göra
Duscha
packa
Skriva inköpslista
Kolla nordeabanken
Extra kolla packningen  osv osv
Så Puss å kram på er alla :)
We keep in touch
En fotoshoppad bilöd jag gjort

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar