9 nov. 2011

Halloween helgen


Fredags:
Hmm , ja vad gjorde jag i fredags? .. haha ,, dåligt minne följer det med graviditeten med? haha
ja just de skrev jag ju om . Mina syskon var på tjejkväll och tidigare var jag till strömsund och hade köpt linser :9
då hoppar vi lite :P
Lördags: I lördags så var jag , Morgan och Amanda till sundsvall på Ikea bl.a . Det var riktigt trevligt ! :)
Jag fick av min sötnos ett jättefint lila överkast :) som passar perfekt till mina gardiner! Så de blev kanon snyggt! ..
Sedan efter de så var vi in på någon galleria i närheten ( som jag inte kom ihåg namnet på birsta ell nå sånt tror jag de hette) och då käkade vi :)
Jag blev bjuden på kina mat som var riktigt mumma men ack så mätt jag blev ! :P .. inte de smartaste att äta INNAN man shoppar :P .. fan jag vaggade fram typ :P .. haha
Köpte inte så mycket , utan "bara " ett par vita mjukisbyxor på cubus :) ,, faktist skit snygga i mitt tycke :)
Sen så hittade jag inget annat som lockade ..
På kvällen så kom jag hem käkade sedan va de daxs att gå ut igen :P .
Det var Halloween party på raivi som mosquito hade anordnat. Innan så började jag kvällen hos Mogge. Kul att se hur folk är på fyllan när man själv är nykter :) ,, Hade faktist väldigt kul där för jag fick typ sminka hela hans party innan man skulle vidare till raivi :P .. så alla såg skit läskiga ut :P haha. Lärde upp simon att göra/sminka ärr med så även jag fick mig ett ärr i pannan av simon haha!
Senare när man anlände till raivi så var de skit kul! , verkligen bra gjort av mosquitos ! det var mycket folk och kul stämning .
Hihi party pinglorna!!
Men så hände de ,, de varje gravid kvinna/tjej fruktar ,, fick en stöt i magen och sedan ett rena rama utskällning rakt i ansiktet om hur man ska vara osv... Inte alls skoj! :( ,, Så jag puttade bort personen i fråga och skyndade mig till toaletten för att kolla om de blev något blod.. Men sån tur var hände inget , det ända som hände var att jag hade ont på sidan av magen (midjan)
Vet någon om det kan vara farligt efter en stöt?


Inte för jag tror de,, alla sa/säger att de är så pass skyddat iaf men de är så klart man blir rädd...
Min lilla beskyddande pojkvän kom och tog hand om mig sedan resten av den dramatiska kvällen och ställde upp riktigt fint för mig <3  .. Kan inte önska mig en mer perfekt pojkvän . Han ställer upp, han är snygg , han är inte svartsjuk ,han är sig själv, han har humor och framförallt han älskar mig. Precis som jag känner för han <3
Så efter allt detta så gick vi hem till mig och kikade lite på tv , fikade ,myste och sedan sängdaxs ,,,men klockan var ju rätt sent så båda han och jag somnade rätt snabbt..

Idag : Fick mogge ett tidigt samtal av personen som bad om ursäkt både till mig och till mogge för hur han hade betett sig.
Och om de nu va för att skydda sitt egna skinn eller för att han verkligen bad om ursäkt det vet jag inte , men orkar inte ängna så många tankar på det med ..
Jag , mogge ,mamma och Matte käkade kött , klyftpotatis och vitlökssås :) MUmma!! va gott de va :)
Det var en rolig middag , men mycket skratt. Iaf från mig och mamma haha ! ,, vi snackade om snoppögon och de ena med de andra. men va fan vi är ju ingen familjen svensson och de får man ta , men vi har iaf jävligt roligt haha ..
Sen så åkte ja hem med mogge för ännu en kväll bestående av mys till film ,lite kaffe och en söt pojkvän som ligger i famnen<3 :9
Slutresultat av denna helg: med lite nedgångar men tack vare en bra familj,vänner och underbar pojkvän så räddades det och blev en helt okey helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar