9 nov. 2011

Heart!


Kom hem för en stund sedan från Moggisen <3
Gud va mysig han e :) Hade vekligen mysigt med att ligga i soffan och kolla på sex and the city ,,
Han e så gullig att jag får se de när han själv inte är så intresserad mer än av sex scenerna haha :P
Men tro inte nu att jag bara låg i soffan hos han och slöa ! nej nej ;D ,, vi va faktist ute och gick innan. Men de e ju så in i helvete kallt ute :( .. ursh ,, tänk om snön kunde komma någon gång så vintern snart e över..
Jag är inte sånt big fan av vintern precis.. Kommer bli kul dock att se i vinter när jag kommer vankandes fram som en pingvin i dunjacka :P haha ,, kan verkligen se de framför mig :P ..
Käkade Pizza idag med :) MUMS så gott he va ! ,, Jag har aldrig ätit upp en hel pizza på en och samma gång men de märks nu att min aptit börjar bli större å större för jag fick i mig en HEL KEBAB PIZZA... Förstår ni hur mycket det är för mig? men sen va ja ju nådigt mätt med ! :O .. Fy bubblan ! :P <3 I heart u!

Fick en "Audi" av Eco med :) !
Jag fick en audi av Eco :) haha

Nu eftersom hela hoting snackar om det så tänkte jag att det kan nog inte vara så farligt att jag skriver ut de på bloggen heller ... Konsum ska lägga ner :( .. Fan va segt ,., dom som har så bra xtra priser! :( *BIG  SUXX*
Fan känns som att hela hoting kommer att lägga ner snart ,, tur jag och ett antal till är här och får upp populationen :) haha ,,

Nej nu blir det lite film , olja in magen och drömma om Mogge :) <3
Och alla ni som tycker om min blogg åk å köp ett tuggummi på TIME och sponsra dom ;D haha .. (inte för att dom ska lägga ner då) :P .. men ändå :P haha

Good night, Sleep tight  and don't let the bed bugs bite ;D
busarna

P.s 100 dagar kvar tills bf ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar