9 nov. 2011

Dumburk

Ja då sitter man framför dumburken igen då :P .. Men jag tänkte fördriva tiden lite tills min lilla plutt slutar ;D.


Inatt så sov LillRonja över för vi hade tjejkväll igår. Vi klädde ut oss ,sminkade oss, käka foundu(?) och hade mys till 100% . Vilket var roligt , det va ju så pass längesen jag träffade dom :)
Alla tre <3
LillRonja <3
Wilma <3
RallySally<3
Mamma Ronja :D
Glad halloween

Åkte med ckicki till strömsund igår med för Emil skulle till tandläkaren igen så då passade jag på att snika skjutss ;D
Där jag köppte :
1par bebis vantar (rosa och vita) ,
ett taljentbord till morsan,
godis i stora lass och
LINSER :O ,, Dom va svart med blåa stjärnor i och jag tycker dom va jätte fina
Här kan ni se :)

Imorgon kommer bli en väldigt spännande dag :) . Ska först till Sundsvall med Love<3 på ikea :D ,, Sedan på kvällen om man hinner så ska jag ta mig ut på Halloween på raivi och träffa lite folks :D
Och ikväll ska jag sova över hos mogge i nya stoooora sängen , får se om jag "ligger" i vilse eller om jag får somna tätt emot moggis ,, kan ju hoppas på alltenativ nr2 :OP hihi

Nej nu ska ja kika på Idol med Mammsen <3 med massa chips,ostbågar,vit,ljus och mörk choklad, dricka, fruckt coctail m. grädde och glass :) MUMMA!
Ha en trevlig Halloween nu ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar