9 nov. 2011

klart å bertatt


Ja då va man ca 2000 kr fattigare då .. På vad undrar ni ? :P
Jo på Leyas vet. besök och transport styrelsen ska ha in för förarskrivar kortet.
Som tur är så har jag kvar lite sen min lön från hemtjänsten så det ordnade sig :)
Men jag kommer ändå få tillbaka 650 kr från skolan för transport sytelsen :) Tur skolan står för hela körkortet osv :) ..
Johan min lärare har sagt också att jag ev kommer ha lastbils körkortet INNAN jul:) Vilket känns jävligt gött. Ska in till transport med för att skriva på någon ledighets blankett. Känns skönt att man har lärare som fixar och donar för mig :)
Denna vecka har vi haft teori vecka så inget karaktär :) Känns ändå lite skönt för man får sitta vid en skolbänk och jobba . Kan ju bli lite segt uppe på transport för att man får inte så mkt gjort när det inte finns några lärare tillänglig.
Så idag hade jag bla samhälle , då fick vi bara plugg på prov.. Prov.. igen .. *suck* jag kan inte förstå mig på dom där jävla proven! Säg åt mig att redovisa och jag svarar I DO IT :) eller lämna in en uppsatts så blir de samma svar. Men de där jävla proven ,, fan jag blir så jävla nervös och allt bara vips så åker de ut ur huvudet...
Jag tror jag stressar upp mig aldeles för mkt..
Ja man får väl se hur det blir på fredag ..när man ska ha prov i brott och straff å kunna allt som har med en rättsal,domstol osv att göra .. wish me luck ! =D

Fick JÄTTE fina mamma byxor idag av Emma Näslund <3 :D Tack tack tack ,, det var väldigt behövligt kan jag säga och dom passa som " FIT LIKE A GLOVE" haha :P .. Så nu har jag ett nice ass igen haha :P ..
Så tack iaf :)

Nej nu ska jag kika runt lite på skötbord och se om jag kan införskaffa ett sånt i ösd , när jag ska dit ..
Ciao Ciao :) Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar