9 nov. 2011

Ont Ont Ont


Ja nu har jag inte skrivigt på ett tag ,, men nu jävlar kommer de ;D
Idag va sista medecin dagen för Leya så nu ska man bara massera benet i 5dagar till sen ska de va bra , hoppas jag :)
Gillar ju inte när mina älsklingar har ont eller inte mår bra <3 .

Matte ska flytta snart med ( den 24:e ) så då blir vi bara girls i huset ! :D ..
Kommer kanske sakna han en lite då haha ...

Fan vad jag känner mig bra på att skriva blogg idag ...NOT haha ,, de e inte lätt alltså ,,
För jag tycker om jag gör som jag gör nu så blir de så hackigt i inlägget ,, alltså hoppa från grej grej ...
aja ,, ni som läser klagar säkert inte , ni är väl inga svenska lärare ;D

På tal om svenska ( snygg inledning där va ;D) så har jag gjort två prov i måndags ,, ett som jag hade träna på och ett överrasknings prov...så hur gick dom? .. ja jag kan ju säga jag blev VÄLDIGT överraskad av de. Men jag fick G iaf på båda så nu är alla rester från 2ans kurser  klara! ,, Johan(läraren) trodde att jag lätt skulle hinna ta lastbils kortet innan jul. Så jag hoppas verkligen att jag kan klara de .. Vill inte sätta några större krav på mig själv just nu , så jag blir glad med ett lastbilskort i näven. För då har jag ändå överträffa mig själv och gått 4 år i gymnasiet , varit gravid under sista året och ändå få komma ut med ett student betyg.. vilket jag tycket är en KICK ASS jobb av mig..

Började idag efter lunch för jag hade såååå jävla ont (igen) igår ,,,, lika ont som jag hade förr när jag var tvungen att ringa sjukvårds upplysningen ... fan inte roligt när de där kommer :S.. men jag antar att de måste vara massa saker som töjs å växer där inne , därför jag har så ont ..
Johan va snäll iaf och lät mig sova tills lunch så fick jag börja efter de. känns bra när man har lärare som förstår och kan hjälpa en på så många sätt dom kan .. tror det är därför jag ska gå ut skolan..

studentresan till Gbg närmar dig oxå ,, ska bli lite intressant , men jag antar att de e endas jag som kommer vara nykter på den resan( förutom lärarna då? ,, Men de ska jag nog klara , har ju varit på ett antal fester utan att dricka så :)


Halloween ,, Hmm ja ,, spännande ,,, Undar vad de blir för skoj detta år, vill hellst inte komma ihåg mitt förra när jag och Nadja va upp och sjöng med en låssas magnus uggla haha ,,
Hoppas att jag får vara med min lilla darling :) ,, jag och Rickard har kommit överrens att han ska klä ut sig iaf , haha men om han är lika pepp på de ,, nja de vetta fan :P ..
Fast kanske skulle bara va mysigt att sitta hemma och kolla på skräckisar med :) .. aja man får väl se vad som händer och sker ..
ne hörrni nu jävlar är det snart time for shool ,,, så ska gå å klä på mig och göra mig i ordning för ev lastbilskörning idag :) ..
Tjingeling !


Älskar att veta att om en antal månader så blir jag Mamma <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar